Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 4 lipca 2017

Case iphone

Miałam możliwość wyboru dowolnego case ze strony http://fe.pl/ . Do mojego gustu przypadł case z napisem ' RU  MINE ?' . Wybrałam go ponieważ charakteryzował się czymś innym niż reszta case .

Case idealnie dopasował się na mój telefon . Nie dość ,że wygląda stylowo to jeszcze chroni telefon przed uszkodzeniami .

Case ma dziurki w miejscach tj podgłaszanie , przyciszanie czy blokowanie telefonu .


Case wykonany jest z grubego tworzywa , ale też bardzo lekkiego .



Case jest naprawdę bardzo smukły i wygodny dla mnie. 

Case kupimy tutaj : KLIK

8 komentarzy:

  1. Podobają mi się case'y holograficzne. Sama mam jeden i prezentuje się pięknie.

    Pozdrawiam i zapraszam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne jest :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/czarny-dresowy-komplecik.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet fajny ciekawa jestem czy na mój model telefonu mają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny case, mi skojarzył się z Artic Monkeys ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Case jest śliczny <3
    Ja mam bzika na punkcie etui do telefonów, mam ich pełno ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny motyw na tym case'sie :

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny case, podoba mi się :)

    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham case, mój iPhone co chwile ma coś nowego na sobie ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !