Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 11 maja 2017

Box Only You part 7

Balsam oraz maska od BIOVAX . Maski w saszetce nie miałam okazji jeszcze testować , ale balsam stosuję po każdym myciu . Zapach balsamu jest niesamowity - przeznaczony dla włosów zniszczonych . Dzięki balsamowi moje włosy łatwiej rozczesać oraz cudownie pachną . 90 % składników jest pochodzenia naturalnego . 
Opuntia Oil jest źródłem niezbędnych nasyconych kwasów tłuszczowych Omega-6 i Omega-9 , które tworzą ochronną warstwę na włosach .
Masło Mango - spektakularnie wygładza włosy i zapobiega rozdwajaniu się końcówek . 
Ceramidy - naturalny cement łączący włókno włosa . 






3 komentarze:

  1. Mam w planach kupić i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze tego nie uzywalam. dzis bede testowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekaw produkty ;) bardzo polubiłam się z Biovaxem ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !