Łączna liczba wyświetleń

środa, 10 maja 2017

Box Only You part 6

Do pudełka dostałam też regenerujący olejek różany do  skórek i paznokci . Dzięki olejku mogę wzmocnić swoje paznokcie . Przeznaczony on jest do codziennego stosowania na skórki wokół wału paznokciowego oraz wcierany w macierz odżywia kruche , łamliwe i rozdwajające się paznokcie . Wzmacnia je i nabłyszcza . Olejek jest jak najbardziej dla mnie ponieważ często robię sobie hybrydę i dzięki olejku moje paznokcie nie wyglądają jak kartka papieru .






3 komentarze:

  1. Mogłabym go mieć teraz przydałby mi się taki olejek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie sie prezentuje. urocza buteleczka.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !