Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 10 kwietnia 2017

http://uk.millybridal.org/

Dzisiaj chciałabym wam wspomnieć o stronie uk.millybridal . Na stronie znajdziemy wiele pięknych sukienek weselnych , studniówkowych . Osobiście na stronie mnie zachwyca wiele sukienek ,ale niestety nie będę w poście wstawiać wszystkich sukienek , wstawie tylko te , które urzekły mnie najbardziej . 

Chciałabym zacząć od sukienek weselnych . Jest ich naprawdę mnóstwo ,a  ceny są zbliżone do naszych . 

                                                       Wedding Dresses UK
Myślę ,że każda Panna Młoda znajdzie tutaj swoją wymarzoną sukienkę . :)
                                                           Znalezione obrazy dla zapytania off shoulder wedding gown

                                 Cudowna sukienka , elegancka i zmysłowa .
                                                 Znalezione obrazy dla zapytania lace beach wedding dresses

     Oraz kolejna niesamowita sukienka . A wszystko własnie na stronie millybridal .

                                                            Prom Dresses UK

Studniówka jest ważnym dniem w życiu każdej dziewczyny , tego dnia możemy poczuć się jak księżniczki , chciałabym wam przedstawić moje propozycje na studniówkę .
                                    Znalezione obrazy dla zapytania sukienki koktajlowe 2017

Piękna i delikatna sukienka w sam raz dla młodej dziewczyny . 
                                                       Znalezione obrazy dla zapytania vestidos largos de graduacion

Oraz taka , zdecydowanie moja ulubiona . Piękna , a zarazem delikatna :)

5 komentarzy:

  1. Piękne są ^^

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga sukia skradła moje serce <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/white-dress-jeans-bomber.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !