Łączna liczba wyświetleń

sobota, 15 kwietnia 2017

Box Only You - rozkwitaj wiosną part.1

Chciałabym dzisiaj pokazawać wam paczkę jaką otrzymałam z produktami do testowania . Zawartość paczki dla wszystkich uczestniczek była niespodzianką , i to miłą niespodzianką . Kosmetyki do testowania dostaję się w pięknym kartoniku , który oczywiście wykorzystam jako ozdobę do domu . Każdy produkt będę pokazywać wam w innym poście i nie podam wam dzisiaj całej zawartości paczki :)



W taki własnie pudełeczku dostałam kosmetyki . Wszystko pięknie zapakowane ,aż miło się otwierało . A pachniało w całym domu ! :)



Tutaj ukazana mniej więcej zawartość paczki , ale każdy kolejny kosmetyk będę zdradzać w kolejnym poście :)



Dzisiaj chcę pokazać wam lakiery , które własnie w tej paczusce dostałam do testowania . Akurat jestem wielką fanką malowania paznokci także na pewno je wykorzystam . Wszystkie kolory są jak najbardziej w moim guście , takie wiosenne i żywe lub delikatne .


Lakiery miały jeszcze dodatkową swoją sakiewkę w której były spakowane . Już rownież wiem do czego ją wykorzystam :)





Wszystkie lakiery wraz z pomalowanym tipsem żeby ukazać ich urok .


Jeden z moich ulubieńców, który od razu poleciał na dłonie . Niestety moje paznokcie ostatnio ucierpiały po żelach i niestety nie chciałam się nimi chwalić :)


Następnym którym pomaluję paznokcie będzie właśnie ten . Piękny , delikatny oraz zmysłowy . 


Już dawno nie widziałam tak pięknego niebieskiego . Mimo ,że nie jestem fanką tego koloru to lakier przypadł mi do gustu . 


Ten lakier jest zaś typowo letni , wiosenny . Na sam jego widok przypomniały mi się wakacje oraz słoneczne dni .


Klasyczna , piękna czerwień .


Delikatny, perłowy , morski . Świetnie wygląda na tipsie , niedługo przekonamy się jak będzie wyglądał na całych dłoniach :)

4 komentarze:

  1. również się dostałam do testowania tego boxa, ale nie ma mnie w domu, więc jeszcze bede musiała poczekać na testowanie :( . ale się postarali, choć pierwsza edycja tez była fajna :d

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ta paczka lakiery z bell mają piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !