Łączna liczba wyświetleń

środa, 29 marca 2017

Must Have - Zaful

Przedstawię wam dzisiaj kilka must have od zaful :) Doszło do sklepu jak widziałam wiele nowych towarów i chciałabym pokazać wam te które najbardziej przypadły mi do gustu .

Crisscross Strap Cut Out Swimsuit - BLACK S

Po pierwsze bikini :D Widziałam ,że ostatnio bardzo dużo kobiet stawia własnie na jednoczęściowy strój , oczywiście jest to opcja tylko dla kobiet , które nie lubią się opalać :D

Floral Plunging Neck Belted Romper

Piękne kwieciste kombinezony na lato to także must have <3 Niezmiernie mi się podobają i mam zamiar sobie taki zakupić , są po prostu śliczne . 
KLIK 

Chunky Heel Suede Ankle Strap Sandals - BROWN 39

Nie może też zabraknąć pięknych i wygodnych sandałków . Lubie buty na obcasach ponieważ są bardzo wygodne na dłuższą mete :)

Gold Crossbar Cat Eye Mirrored Sunglasses

Oraz piękne przeciwsłoneczne okulary :D

10 komentarzy:

  1. Strój kąpielowy i kombinezon bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To czarne body i tak jest najlepsze <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    OdpowiedzUsuń
  3. poklikane :) . kombinezon śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jednak wolę 2-częściowe stroje :) Fajne są te okulary jednak mi by takie nie pasowały.

    Miłego wieczoru !
    U mnie urodzinowe ROZDANIE :)
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie też podobają się jednoczęściowe stroje kąpielowe :) klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jednoczęściowe stroje są bardzo praktyczne podczas pływania, bikini po prostu ześlizguje się z ciała :-) Sandałki są śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kombinezony piękny z ciekawości oglądałam inne też fajne<3

    OdpowiedzUsuń
  8. ten kombinezon jest przecudowny :) i wcale nie taki drogi. Ach, chyba sama się na niego skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wybór, kliknięte - będę wdzięczna za to samo :*

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !