Łączna liczba wyświetleń

piątek, 10 lutego 2017

Led shoes

Chciałabym wam przedstawić modne w ostatnim sezonie buty led . Jest z nimi wiele filmików w których dziewczyny tańczą przy zgaszonym świetle i zapalonych butach . Efekt niesamowity , sama zamówiłam sobie takie buty ,bo byłam ich po prostu bardzo ciekawa . Jestem z nich zadowolona :)





Buty mogą mieć różne kolory , jeden jednego koloru drugi innego . Mogą też migać , sposobów jest wiele . Do butów jest specjalna ładowarka .

















                                                          Bluzkę kupimy tutaj ---> KLIK



8 komentarzy:

  1. te buty sa genialne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe są, fajne na imprezę bo nikt cię nie zgubi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są mega <3 od dawna marzą mi się takie ;)
    Zapraszam do mnie :) www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne buty ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, buty robią efekt. Super okulary. poklikane, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są te buty! moja kuzynka ma takie i zawsze zachwycam się tymi migającymi cudami :D pozostałe rzeczy również bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !