Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 10 stycznia 2017

StyleWe

Właściwie co to jest StyleWe ? Moje tłumaczenie tych słówek czyli Style i We oznacza 'Mamy styl'  
Strona StyleWe ma bardzo szeroki asortyment od sukienek znanych projektantów do butów , torebek , bluzek jak i odzieży wierzchniej . Firma współpracuję z projektantami z całego świata . Także dziewczyny od wyboru do koloru . Ceny rzeczy na tej stronie są nieco droższe niż na innych , ale mamy pewność ,że są wysokiej jakości produkcji . Myślę ,że każdy na stronie znajdzie coś dla siebie , bo wybór jest naprawdę ogromny . Wbrew pozorom ciuchy projektantów nie są tylko dla sławnych i bogatych , mogą je nosić wszyscy - dlatego też ta strona jest dla każdej kobiety . Znajdziemy na stronie wysokiej jakości produkty dla każdego . :) 

Chciałabym wam teraz przedstawić kilka moich propozycji , której wpadły mi w oko na stronię .
Oto one :


In fact, what is StyleWe ? My translation of these words, that is, the Styles and means that 'We have a style' Page StyleWe has a very wide range of dresses from renowned designers, shoes , bags , blouses and outerwear . The company is collaborating with designers from around the world . Also, the girls from color selection . Prices things on the site are a little more expensive than others , but we are confident that the high quality of production . I think that everyone on the site will find something for themselves because the choice is really big . Contrary to popular belief, clothing designers, not only for the rich and famous , can be worn all - so this website is designed for every woman . You will find on the website high quality products for everyone . :) I would like to introduce you to a few of my sentences , which caught my eye on website .

 Here they are :

Przepiękne buty . Tak zwane slip-on . Są cudne . Kolor jest nieziemski . Buty same w sobie mają ' to coś ' . Jeszcze nigdy nikogo w takich butach nie widziałam , a chciałabym sama takie mieć :) 

Beautiful shoes . The so-called slip-on . They are gorgeous . The color is unearthly . The boots themselves are 'something' . Has never anybody in these boots did not see , and I would like to have :)

Shoes----> HERE


Piękna i zmysłowa sukienka na studniówkę . W tym roku na studniówce królowały koronkowe rękawy . Sukienka jak najbardziej w moim guście . Jest po prostu cudowna . 

Beautiful and lush prom dress . This year at the prom was dominated by lace sleeves . Dress like the most to my taste . Just lovely .

Dress----> HERE



Kolejna rzecz , która wpadła mi w oko na stronie . Jest to różowa kurtka . Wygląda bardzo słodko . Nie jest to kurtka na zimę ,ale raczej na wiosnę . Podoba mi się bardzo . 

                                                                         Jacket---->HERE


Strona StyleWe posiada również instagrama tutaj---> KLIK . Znajdziemy na ich instagramie zdjęcia różnych rzeczy , stylizację z nimi i inne . Gorąco zachęcam do kupowania ze strony oraz obserwowania instagrama :) 

Side StyleWe also features! here---> CLICK . We can find on their instagram photos of different things , the style with them and others . I urge you to buy from and watch!:)


27 komentarzy:

  1. Bardzo ładne rzeczy! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka całkowicie mnie urzekła, masz fajny gust <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej stronie i również uważam, że można znaleźć tam świetne rzeczy, z Twojego postu urzekła mnie ta czarna sukienka :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, ciekawe rzeczy mają w asortymencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszałam o tej stronie. Ciekawy post :)

    http://szmaratka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka :) ten sklep ma bardzo dużo pięknych rzeczy :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam płaszczyk z tego sklepu i jakościowo jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super rzeczy!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre rzeczy mają cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie wygrywa sukienka :) taką sama mogłabym nosić

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post :) ostatnio ktoś z tego sklepu napisał do mnie, czy chciałabym z nimi współpracować. Napisałam że współpracuję wyłącznie za coś z asortymentu sklepu, bo za pieniądze jest dla mnie nieopłacalnie i echo, nie odezwali już się do mnie, a szkoda, bo naprawdę fajny sklep :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mignęła mi jeszcze nigdzie ta stronka, ale chętnie przejrzę co tam mają. Sukienka, którą pokazałaś-faktycznie idealna na studniówkę, może ktoś skorzysta, bo ja czasy studniówkowe mam już dawno za sobą;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne bucki :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze z tą stronką się nie spotkałam. Sukienka jest na prawdę urocza :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę o tej stronie, ale chętnie zajrzę! Życzę Ci więc powrotu do zdrowia! Zaległości to nic fajnego, coś o tym wiem, ale dasz radę i nadrobisz wszystko! Przepiękna sesja! Miłego dnia! Obserwujemy?


    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie

    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam, ze do gustu z wymienionych wyżej rzeczy przypadły mi tylko buty.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzeba przyznać, że całkiem ładne rzeczy tam mają :) sukienka śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty i płaszczyk super! Bardzo wyraziste.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !