Łączna liczba wyświetleń

sobota, 21 stycznia 2017

Sports bra


W dzisiejszym poście chciałabym wam przedstawić paczkę od zaful .W paczce znalazły się takie rzeczy jak : sportowy stanik do bodów , włochata bluzeczka oraz sukienka khaki .






Dzięki temu staniczkowi w bodach można chodzić nie martwiąc się ,że pokaże się zbyt 'wiele'













                                                          Włochata bluzeczka jest przepiękna <3

                                                                                    KLIK








Piękna sukienka khaki .




31 komentarzy:

  1. I love it and are very comfortable. I like the pictures.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie rzeczy są świetne :) ten stanik jest świetnym rozwiązaniem dla osób takich jak ja :D nie lubię pokazywać zbyt dużo i zawsze krępuje mnie myśl o zbyt głębokim dekolcie. Sukienka bardzo Ci pasuje :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybacz wyrażenie ale to body jest zarąbiste :) świetnie podkreśla twoją figurę :) wyglądasz tak Mrrrrr :) masz do niego link? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy! Najbardziej podoba mi się ta sukienka :)
    Poklikałam w linki ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Body jest cudowne <3 tak samo jak ta włochata bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Sportowego stanika prawie w ogóle nie widać i dobrze wygląda z bodami :) A ten sweterek mi się podoba, tylko szkoda, że odsłania brzuch, bo ja wolę nosić bluzki i swetry, które nie odsłaniają to czego nie lubię pokazywać :P
    A tak poza tym to bardzo fajne te czarne buty :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna jest klasyczna czarna sukienka. Sama miałam podobną w październiku. Stanik z trudem dostrzegam.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna sukienka od razu wpadła mi w oko, będzie kusiła by zamówić. Bardzo ciekawy post, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie, sweterek rządzi! Właśnie sprawdziłam cenę i naprawdę się opłaca ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetną figurę, a rzeczy są świetne :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo spodobała mi się ta włochata bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są te body i czarna bluzka! Sama takie bym chciała:)
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rzeczy, szczególnie sukienka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne rzeczy i mega wyglądasz w nich :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie podoba się ostatnia sukienka, jest cudowna i świetnie na Tobie leży!

    OdpowiedzUsuń
  16. 729,
    Również czekam na paczkę! Świetne rzeczy kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterek i tak najelpszy <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/wwwdressplpl-sukienki-dla-kazdej-z-nas.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Super rzeczy, sukienka bardzo w moim guście:) kliknięte!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana wyglądasz w tej sukience <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. taki stanik to super sprawa :) sukienka trochę za krótka jak dla mnie
    poklikałam! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka bardzo ładna, ale jak dla mnie za krótka.
    Pozdrawiam
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Na taką figurę ja twoja to naprawdę świetne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  23. MASZ IDEALNE CIAŁO! WSZYSTKO NA TOBIE TAK SUPER LEŻY I WYGLĄDA! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super ta sukienka! i kolor khaki!! uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !