Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 stycznia 2017

shoes for men and women

Plany na przyszłość ... Z dnia na dzień ciągle się zmieniają . Dzisiaj chcesz być lekarzem jutro farmaceutą , a pojutrze sprzedawcą . Jestem bardzo zmienna i porywacza , wystarczy chwila i podejmuję decyzję nie myśląc o tym czy będzie ona dla mnie zła czy dobra i co myślą o tym moje bliskie osoby . Raz już porywczo podjęłam złą decyzję i bardzo źle to zaskutkowało ,ale w sumie człowiek na błędach się uczy ,a żeby się czegoś nauczył musi sam te błędy popełnić ,bo nikt za niego tego nie zrobi . Mówienie innych osób o tym żeby czegoś nie robić lub ,że się do czegoś nie nadajemy bardziej motywuje i człowiek chce pokazać ,że go na coś stać . Przynajmniej ja tak mam , choć wiem ,że niektórzy mają na odwrót i po jednej porażce się poddają . Ja mam przed sobą maturę , której się bardzo boję i mimo porażek czy czasami złych ocen nie mam zamiaru się poddać i pokazać wszystkim ,że poradzę sobie i zostanę tym kim marze od wielu lat . :)








Buty męskie tzw . trepy . Od środka ocieplane :)






Botki damskie - KLIK

19 komentarzy:

  1. Dokładnie tak jak powyżej - każdego dnia mam inne plany :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Człowiek uczy się na błędach, jeśli wie, że je popełnia! :) Walcz do samego końca i nigdy się nie poddawaj!

    Pozdrawiam
    http://badz-lepszym-kazdego-dnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Butki męskie bardzo mi się podobają :) Ja również jestem bardzo zmienna i jest to moja chyba największa wada :D Super blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne buty, z pewnością, gdybym miała ubrać mężczyznę, to kupiłabym mu takie same ! :)
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, obserwuje. licze na rew :)

    http://pa2ul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Plany a motywacja. To prawda na każdego inaczej działa, ale czy się uda? zam zapał to za mało.
    Buty młodzieżowe bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. O jacie te botki wyglądają cudnie! :) Ostatnio stawiamy właśnie na szarość, są idealne. Buty dla mężczyzny bardzo fajne. Racja uczymy się na błędach i sami musimy coś przeżyć żeby to zrozumieć. Nikt tego za nas nie zrobi. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Człowiek najlepiej uczy się na własnych błędach. Niezdecydowanie to trochę trudna cecha, która czasem utrudnia funkcjonowanie. Odkąd pamietam zawsze miałam problem z podejmowaniem decyzji, zwłaszcza tych decydujących o przyszłości.
    Pozdrawiam i życzę abyś znalazła rozwiązanie na tą cechę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie należę do tych osób, które od razu się poddają, ale nic na to nie poradzę. A co do planów to zawsze chciałam być nauczycielką matematyki i tyle zawodów marzeń się po drodze przewinęło... a mimo to skończyłam jako nauczycielka angielskiego :)
    Co do matury to nie martw się. Nas 3 lata straszyli, co to to nie jest. Dużo hałasu o nic. Stres w niczym nie pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Męskie buty są naprawdę super! Mój luby potwierdza :D

    OdpowiedzUsuń
  11. trzymam kciuki! :) i linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te męskie buciki! Pozdrawiam zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. I like both of the shoes. Especially the blue colour on the first ones :)

    Enter our giveaway and win Aussie dry shampoo! :)
    GIVEAWAY - Aussie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne buty :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. i męskie buty i botki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. osobiście wolę u siebie zdystansowane kolory :) chociaż lbię patrzeć na kolorowe stylizacje innych osób ;)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !