Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 1 stycznia 2017

Pet Carrier Bag with Gamiss



Taki oto sprzęcior zamówiłam dla mojego kotka . Z taką właśnie torebką dla kota czy psa łatwiej iść ze zwięrzeciem do weterynarza czy gdziekolwiek jechać w podróż . Cena również jest bardzo zachęcająca . 



Gąbeczka do makijązu ,świetnie rozprowadza puder oraz jest lepsza od zwykłej gąbki 





To zaś moim zdaniem jest po prostu hit :) Świetnie się nim rozprowadza puder jak i konturuje twarz , jestem jak najbardziej na tak :D








Śliczne buciki w kolorze musztardowym . 


14 komentarzy:

  1. Te szczotki do podkładu też mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te buty na średnio wygodne wyglądają;p

    OdpowiedzUsuń
  3. te buty na średnio wygodne wyglądają;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne buciki, fajna ta torba dla kota, mój ma klaustrofobie nie wejdzie do niczego ;( muszę brać na ręce i do auta :((

    OdpowiedzUsuń
  5. no no, stylowy transporter dla kota :)
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że taka torebka na zwierzaka to super sprawa :D
    ciekawe rzeczy ^^
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty cudne <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. taka torba na mojego agresora by mi się przydała fajna :D a buciki nie w moim typie, trochę dziwnie jak dla mnie z przodu wyglądają, za to kolor mają przepiękny *.*
    poklikałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczotki bardzo fajne :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te buty. Myślałam kiedyś nad podobnymi ;) przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Te szczotki do makijażu wydają się być super :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. mam takie same buty, tylko że czerwone *.* mistrzostwo :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne buty zainteresowały mnie te szczotki do makijażu chyba skusze się kupić takie ^^

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !