Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 16 stycznia 2017

Muee

Muee - sukienki na każdą okazję . Na stronie znajduję się mnóstwo sukienek takich jak : 
sukienki studniówkowe  , sukienki na wesele , sukienki dla druhn , sukienki wieczorowe ,sukienki koktajlowe jak i homecoming  . Myślę ,że każda kobieta w tym sklepie znajdzie coś dla siebie . Ja chciałabym wam przedstawić kilka moich propozycji tak zwane co ja bym chciała ubrać na studniówkę , weselę i jako druhna . 


Muee - dresses for every occasion. The website has a lot of dresses, such as: prom dresses, wedding dresses, dresses for bridesmaids, evening dresses, cocktail dresses and homecoming dresses. I think that every woman in this store has something for everyone. I would like to introduce you to a few of my suggestions so I want to set up to the ball and rejoice as bridesmaid.

1. HOMECOMING DRESSES
Pierwsza sukienka jest to sukienka tak zwana 'homecoming' . Jest śliczna i delikatna jak najbardziej w moim guście . W ostatnim czasie podobają mi się długie sukienkę jednak ta podbija moje serce
The first dress is a dress so-called 'homecoming'. It is pretty and delicate as the most to my taste. Recently, I like the long dress, however, this raises my heart

Dresses ---> HOMECOMING DRESSES

2. COCKTAIL DRESSES
Koktajlową sukienkę wybrałabym bardzo delikatna jak na załączonym zdjęciu . Z przodu krótka z tyłu długa sukienka to hit sezonu . Sukienka dostępna w różnych wersjach kolorystycznych .

Cocktail dress would choose very delicate as the attached photo. On the front short the back long dress is a hit of the season. Dress available in different colors.

Dresses-----> COCKTAIL DRESSES

3.Evening dresses

Sukienkę wieczorową wybrałabym kolorową , ponieważ nie lubię czarnego koloru , a wiem z doświadczenia ,że dużo kobiet stawia na czarny . Ja wybrałabym fiolet ,bo najczęściej spotykam się z kolorem czerwonym a taki właśnie fiolet byłby niespotykany . 

Evening dress would choose a color, because I do not like the black color, and I know from experience that a lot of women put on black. I would choose violet, I usually meet up with red and purple would be a very unusual.

Dresses ----> EVENING DRESSES

4.First communion dresses

Mojej córce na pierwszą komunię świętą wybrałabym taką sukienkę ponieważ niewiele mówiąc jest po prostu bajeczna :) 

My daughter for the first holy communion would choose a dry and dress as little saying is simply fabulous :)


5.Wedding dresses 


Na swój ślub chciałabym wybrać się własnie w takiej sukience . Jest klasyczna oraz piękna . Jest to moja wymarzona sukienka na moje wesele <3
On your wedding I would like to take just such a dress. It is classic and beautiful. This is my dream dress for my wedding <3

 Dresses---> WEDDING DRESSES

6.BRIDESMAIDS DRESSES 

Chciałabym żeby każda moja druhna miała taką sukienkę ponieważ kojarzą mi się one z motywem bajkowym . 

I wish each of my bridesmaid had such a dress because I associate them with a fairytale theme.
Dresses----> BRIDESMAIDS DRESSES

7.PROM DRESSES


Dresses ----> PROM DRESSES

Tak według mnie wygląda najpiękniejsza sukienka studniówkowa . Sama chciałabym mieć taką ,ale niestety jest dla mnie za droga ,ale jestem w niej po prostu zakochana <3

So to me it looks the most beautiful dress prom. I would like to have the same, but unfortunately it is too expensive for me, but I'm in it just love <3

CLICK------->WEDDING DRESSES<-----CLICK
CLICK---------->PROM DRESSES<------CLICK
CLICK---------->BRIDESMAIDS DRESSES<--------- CLICK
                                                               


23 komentarze:

  1. Na prawdę super sukienki, pierwsza jest na prawdę cudowna. Sama chciałabym mieć w przyszłości taką i mieć w niej sesje zdjęciową. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znałam tej strony! suknie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne suknie :>
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tej pory nie słyszałam o takim sklepie internetowym. Sukienki nie są niestety w moim guście. Szkoda, że nie ma tutaj krótszej klasycznej czerni.
    Odwdzięczam się za szczere komentarze.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie byś na pewno coś znalazła w swoim guście :D

      Usuń
  5. Śliczne sukieneczki, najbardziej podoba mi się numer 2

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka numer jeden wywarła na mnie ogromne wrażenie. Nie znałam tego sklepu, ale wiem, gdzie szukać już tego typu sukienek, więc post okazał się niezwykle przydatny :)
    Uwielbiam Twojego bloga!
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. nie słyszałam o tym sklepie wcześniej. A szkoda, bo sukienki naprawdę świetne. Pierwsza jest przecudowna...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza sukienka mnie zachwyciła :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam wcześniej tej strony i choc żadna okazja mi się nie szykuje, to wskoczyłabym w któraś z nich. :) 😍



    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl 💙

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza sukienka mnie oczarowała! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pretty dresses.

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Great blog.

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow each other on GFC???Please follow ll follow back.

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie tylko pierwsza mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienki są piękne jednak ja wolne chyba coś bardziej skromnego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. normalnie jak kreacje księżniczek:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne kreacje, najbardziej podoba mi się ta w kolorze lila-róż.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego sklepu ale widzę, że sukienki są bajkowe <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienki cudowne! Wybieram pierwsza propozycje :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !