Łączna liczba wyświetleń

piątek, 27 stycznia 2017

I like paper

Dzisiaj chciałabym wam przedstawić stronę internetową z zegarkami papierowy I LIKE PAPER . Ogólnie byłam bardzo zaskoczona ,że istnieję takie coś jak papierowy zegarek , myślałam ,że w sumie bardzo szybko się zniszczy ,ale jednak nie . Ten papier jest tjb pokryty czymś czego nie da się nawet porwać . Wzory zegarków są wyśmienite . Na pewno nie jedno dziecko ucieszy się z takiego prezentu ,bo pomysł naprawdę jest świetny :D Sama zakochałam się w tych zegarkach , które dostałam ,ale przyjechały dzieci i musiałam je rozdać :) 














Zegarek w kropki : KLIK
Srebrny zegarek : KLIK

7 komentarzy:

  1. Nie w moim guście, ale w życiu nie pomyślałam, że istnieją zegarki z papieru!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie dobrze że dałaś dzieciom ;) moim zdaniem bardziej pasują dziecku :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, gratulujemy i będziemy zaglądać częściej! :) Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/ Trzymamy kciuki i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, jestem w szoku, pomimo tego, że nie podobają mi się to wyglądają naprawdę niesamowicie, na dodatek, że są z papieru.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/01/ulubiency-stycznia_29.html

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiedziałam, że istnieją w ogóle takie zegarki :) ciekawy gadżet, jednak osobiście wolę klasyczne wersje :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. To takie cos istnieje :o Przyznam, że bardzo mnie zaciekawiły te zegarki :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !