Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 17 stycznia 2017

Dr.hauschka - tonik regulujący na dzień i noc

Dzisiaj chciałabym wam przedstawić tonik , który dostałam od dr.hauschka do przetestowania . 
Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy , jakiś czas temu miałam kilka próbek pudrów z tej własnie firmy i to były jedyne pudry , które pokochałam :D Niestety nie stać mnie żeby sobie je kupować co jakiś czas  . Przechodząc do toniku - zamówiłam sobie taki ponieważ było napisane ,że jest on przeznaczony do cery tłustej , a własnie z tym się borykam . 

Tonik jest własnie w takiej formie . Jest to szklana buteleczka 100 ml więc trzeba uważać ażeby nam nie spadła czy coś innego jak np. bierzemy tonik ze sobą w podróż . 
Zrobiony z roślin leczniczych tj : przelot pospolity , nagietek , nasturcja , która ma działanie przeciwbakteryjne i łagodzi odczyny zapalne . 


Tonik ten jest przeznaczony do cery tłustej , zanieczyszczone i skłonnej do stanów ropnych oraz stanów zapalnych  .  Przy regularnym stosowaniu tego właśnie toniku pory skórne ulegają zwężeniu , skóra staję się gładsza i oczywiście odzyskuję zdrowy wygląd . 


Wskazówka od sklepu : Tonik może być również stosowany przez męźczyzn jako preparat odświeżający lub kojący po goleniu .


Sposób użycia : Na oczyszczoną już skórę twarzy , szyji , dekoltu , spryskać bezpośrednio . Nadmiar delikatnie wklepujemy palcami . Nie zaleca się używania wacików ponieważ wchłaniają substancję odżywcze . 


Zapach produktu trudno mi określić ,ale na pewno są to jakieś kwiaty . Zapach na szczęście nie jest na tyle mocny żeby komuś tonik mógł przeszkadzać w stosowaniu . 
Stosuję preparat od jakiś 4 dni i stał się moim ulubieńcem , wolę stosować go niż bawić się w jakieś kremy . Zobaczymy jak będzie po całej kuracji . 



Skład: Water (Aqua), Alcohol, Anthyllis Vulneraria Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Tropaeolum Majus Flower/Leaf/Stem Extract, Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Bark Extract, Echinacea Pallida Extract, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Bark/Leaf Extract, Bellis Perennis (Daisy) Flower Extract, Fragrance (Parfum), Citronellol*, Geraniol*, Linalool*, Lactic Acid.


Zapraszam na stronę dr.hauschka . Na pewno każda z was znajdzie tam coś dla siebie .  

                                A tutaj można wejść i zapoznać się bliżej z moim tonik                                                                         --------->            KLIK              <------

26 komentarzy:

  1. Cieszę się że ten tonik Ci się podoba. Ja niestety nie miałam styczności z kosmetykami od tej firmy. Może w przyszłości uda mi się przetestować ten tonik na własne skórze :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ale super wygląda :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda po jakimś czasie używania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znałam tej firmy wcześniej :) osobiście preferuję kosmetyki w opakowaniach innych niż szklane, gdyż sporo się przemieszczam :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę super się prezentuję ten tonik, chętnie bym go przetestowała :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  6. kojarzę firmę, jednakże nie miałam okazji testowac ich produktów.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda ciekawie. Muszę go sobie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post i bardzo mi się podoba ten tonik :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W pierwszej chwili myślałam, że jest to olejek. Ciekawe rozwiązanie w formie spray.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam jeszcze o tym toniku, ale bardzo ciekawie się zapowiada. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie ale wydaję się bardzo ciekawy :) Z wielką chęcią bym go przetestowała :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiem jak zareagowałabym na ten alkohol :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie, przetestowałabym ale ten alkohol w składzie...

    OdpowiedzUsuń
  14. z miła chęcią zajrzę na stronkę ;) wydaje sie ciekawym produktem ;P
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości na blogu!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ¡Hey! Your blog is cool, now i am following you, i hope you have time to visit mine, and follow me back (-:

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie przetestowałabym taki tonik, ale raczej do skóry mieszanej- bo taką mam :) naprawdę super opis i świetna recenzja! :) pierwszy raz słyszę o tym produkcie i o tej marce, ale wygląda naprawdę ciekawie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Na dłuższą metę nie będzie on dobry alkohol ma na drugim miejscu w składzie i on działa wysuszająco. Jeśli zbyt długo będziesz go używać możesz później uzyskać odwrotny efekt, skóra będzie się jeszcze bardziej tłuścićn i mogą pojawić się niedoskonałości. Powinnaś używać po nim dobrego i nawilżającego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie że Ci się podoba. Osobiście, nigdy nie testowałam.
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie spodobał mi się jego skład i to na co jest, bo to jak idealny produkt na to co się własnie dzieje z moją cerą. Nazwę zapisuję i przyjrzę mu się bliżej :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajna recenzja :) do tej pory nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny produkt z chęcią wypróbuję ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !