Łączna liczba wyświetleń

sobota, 7 stycznia 2017

chalk hair dye

Każda kobieta (przynajmniej tak mi się wydaję ) kocha buty :D Trampki , szpilki , obcasy , adidasy - ale każda z was ma jakieś swoje ulubione , których może mieć całą szafę , ale wiecznie i tak jej będzie mało i przy każdej możliwe okazji kupi następną parę :D Ja osobiście jestem zwolenniczką wszystkich butów , bo jak dla mnie nigdy mało . Jestem aktywna fizycznie więc uwielbiam adidasy ,bo są wygodne i stawy mnie nie bolą po bieganiu . Mam buty osobne do biegania i osobne do chodzenia na dwór . Te do biegania na dwór nie są czasami wcale wygodne lub po prostu ich wygląd pasuję mi tylko do biegania w nich . Pamiętajcie ,że dobre buty do biegania muszą mieć sztywną osłonę na piętę oraz w połowie buta mniej więcej na środku powinny łamać się niczym guma , w takich butach można pokonać kilometry , a nasze nogi nie odczują dyskomfortu . Najlepiej też jest biegać nie po chodniku lecz najlepiej po jakiś polach :) .






Czarne sylikonowe szpilki z ćwiekami - KLIK




Tytuł posta odnosi się właśnie do kredy do malowania po włosach . Można na jeden wieczór czy dyskotekę czy gdziekolwiek pomalować sobie włosy kredą , po czym spłukać i kolor znika :)






Czarne szpilki botki bez palca - KLIK

25 komentarzy:

  1. Pierwsze buty przepiękne! A kreda do włosów to fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, każda kobieta kocha buty :D
    Co do kredy do włosów - miałam, bardzo fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne buciki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc to nie jestem fanką butów. Ich kupowanie to dla mnie prawdziwa udręka, bo mam małą stopę i trudno znaleźć jakieś fajne.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarne buty mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze buty sa rewelacyjne :O !!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-blue-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  7. widzialam kiedyś te kredy, super sprawa i fajna zabawa. takich butow nie lubie, bo nie umiem chodzic . wole trampki, baleriny, ewentualnie obcas grubszy, bo szpilki zdecydowanie nie na moja nogę

    OdpowiedzUsuń
  8. Butki pierwsze mega! Muszę sobie takie sprawić :)
    Nigdy nie słyszałam o takiej kredzie a wydaję się to na prawdę świetny produkt :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne botki z odkrytymi palcami! Ja obserwuję teraz twoja kolej! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super buciki!
    Pytałaś o obserwację - ja już :)
    olinkablogxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Te drugie buty takie jak ma Sablewska sa cudne

    OdpowiedzUsuń
  12. Drugie buty, w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super buty. :) Ja o wiele lepiej czuje się w płaskich butach, choć wysokich mam pełno to tylko kurzą się w szafie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty to niezłe uzależnienie 💖

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem miłośniczką butów, często wydaje pokaźne sumy tylko po to by raz się w nich pokazać, ale dla mnie to rzecz normalna. A te 1 dla mnie bajka <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Czarne szpilki zdecydowanie są ładniejsze od pierwszych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super butki :) szczególnie drugie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te butki *.* Obserwuje :D
    http://silenttly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kredy do włosów nie miałam, ale na moich ciemnych włosach i tak nie było by tego widać :(
    Jeśli chodzi o buty, cóż, niewiele ich mam :D Zimowe, ale eleganckie oraz sportowe, święte do jeansowych spódnic z koszulą. Moje dowie ulubione pary :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !