Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 15 stycznia 2017

BPS - kolejne cuda do paznokci



Jestem wielką fanką pięknych paznokci . :D Sama osobiście nie potrafię wykonywać jakiś cudownych ,ale kiedyś w przyszłości chciałabym umieć robić piękne paznokcie i mieć swój salon kosmetyczny choć jest ich teraz wszędzie pełno . Chcę za jakiś pokończyć sobie różne kursy ,żeby się wiele nauczyć od profesionalistów , ale zobaczymy co wyjdzie w trakcie . Póki co ciągle powiększam swoje 'zapasy' związane z robieniem paznokci i ćwiczę na znajomych oraz rodzinie . Mój największych konik to hybrydy posiadam ich całe mnóstwo i teraz uczę się ozdabiać . Kiedyś podzielę się z wami moimi pracami , ale najpierw trochę ich nazbieram żeby było co pokazać :D 
A Wy lubicie bawić się w malowanie paznokci ? Wiem ,ze nie każdy ma do tego cierpliwość . :) Czekam na wasze opinie 
Tutaj widoczny cały zestawik jaki wysłała mi Alice z BornPrettyStore . Ale wszystko po kolei :D




Pierwsze co to kółeczka , które są naprawdę cudownee :D Zakochałam się w nich jak tylko je zobaczyłam , mają cudowne , wyraziste kolory . I jeszcze świecą w ciemności :D Do nabycia za groszowe pięniadzę tu ---> KLIK





Z takim oto proszkiem spotykam się pierwszy raz . Widziałam ostatnio filmiki na YT i IG jak malowane są paznokcie tylko bezbarwnym lakierem po czym wsadzane w ten proszek i mamy kolorowe paznokcie bez malowania kolorem :D Muszę to wypróbować i chętnie podzielę się z wami jak to działa i wygląda na paznokciu :D Również świeci w ciemności . 
Do nabycia tu ---> KLIK



Taśma do zdobień paznokci . Bardzo długo jej szukałam ,bo na hybrydzie można robić tzw. łamane kolory na dwa różne a tasiemka jest na tyle delikatna ,że nie zerwie nam mokrej bazy czy lakieru . Taśmę już kiedyś miałam i chętnie wrócę do jej używania :)
Zakupimy tu ---- > KLIK


Wzięłam również żel budujący do paznokci do robienia żeli . Tego jeszcze nie używałam ,bo nikt nie jest na tyle odważny żeby dać mi paznokcie do ćwiczeń :D Ale z czasem wypróbuję go na swoich :)
Tu kupimy----> KLIK




Ostatnia rzecz , która była w paczce to 9 róznych pędzelkow i jeden pędzelek do robienia kropek na paznokciach . Pędzelki są naprawdę przeróżne , każdym z nich możemy robić do innego .
Kupimy tu ----- > KLIK
BornPretyStore bardzo mi się podoba ,bo można nabyć na niej wiele rzeczy w bardzo niskich cenach.
A do tego wszystkiego jeszcze mam dla was promocję , jeśli będziecie kupowały na BPS to z tym oto kodem macie zniżkę :)

10% Off code MAREX31

Zachęcam do zakupów na stronie ,bo naprawdę się opłaca . Buziaki :)

36 komentarzy:

  1. Same super rzeczy :) Czekam na pierwsze inspiracje z ich udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw ;) chciałabym umieć robić sama sobie paznokci hybrydowe ale nie mam takich zdolności pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba mieć jakiś tam zdolności do klasycznych , chyba ,że nie masz cierpliwości do tego :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Polecam więc BPS bardzo tanio dostaniesz pędzelki :)

      Usuń
  4. Świetne rzeczy! Ja nie znam się na takich rzeczach, ale wyglądają bardzo fajnie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapewne fajne produkty, szkoda że sie nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow śliczne rzeczy! Mi osobiście m
    By sie nie przydały bo mam bardzo krótkie paznokcie
    Pozdrawiam

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byś się uczyła robić żele na swoich krótkich !:D

      Usuń
  7. Bardzo ładne ozdoby! Czekam na wpis z wykorzystaniem ich! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie obejrzę Twoje prace :)
    Ja niestety nie mam talentu do ozdabiania paznokci.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje paznokcie ograniczają się do hybryd mojej mamy, która potrafi robić je pięknie, lecz te mojego autorstwa wyglądają, jak góry Polskie z dodatkiem Morza Bałtyckiego :( Rzeczywiście, na tej stronie można dostać ciekawe gadżety za małą cenę i myślę, że kupując takie pierdołki jest się w stanie zaoszczędzić naprawdę sporo :)
    Ciekawy post, na pewno będę zaglądać tutaj częściej !
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pędzelki muszą być świetne :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie ja jestem z tych niecierpliwych :D Chociaż ładnie ozdobione pazurki bardzo lubię ^^ (kto nie lubi)
    Gdy już będziesz miała swój salon (albo chociaż będziesz w jakimś pracować), wybiorę się do Ciebie na hybrydy.
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiem czy trafisz do dziury w ktorej mieszkam hah

      Usuń
  12. Ja niestety należę do tych niecierpliwych i zrobienie jakichś zdobień na paznokciach jest dla mnie niewykonalne. Te świecące kółeczka na paznokcie wyglądają ciekawie, koniecznie dodaj zdjęcia paznokci z użyciem tych elementów! :D
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. poklikałam :) mam podobne pędzelki z Natury :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaskoczyło mnie to, że te kółeczka świecą w ciemności.
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Od zawsze uwielbiałam mieć wymalowane paznokcie. Praktycznie cały czas miałam na nich lakier. Teraz, odkąd odkryłam hybrydy jest o wiele lepiej. Lakier trzyma się długo i pięknie wygląda.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem raczej z tych co by tyle nie wytrzymali :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  17. no,no,no te pędzelki sa swietne ;3
    w ogole cudowne akcesoria m. in. do paznkoci :)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. mam zestaw pędzelków :) dostępne są w hebe za 15 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pędzelki i kółeczka są świetne. Kółeczka mają uroczy kolorek <3

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobry post! Ile kosztował ten zielony pyłek? Czekam na następny post z efektami pracy z tymi produktami 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W link jakbys weszła to byś widziała :D coś kolo 2 $

      Usuń
  21. pędzelki wyglądają całkiem ładnie

    OdpowiedzUsuń
  22. kiedyś bardzo lubiłam malować paznokcie i tworzyć na nich przeróżne wzory :) aktualnie z trudem znajduję na to czas. Z chęcią jednak pooglądam efekty Twoich prac :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Od dawna nie malowałam paznokci, zupełnie nie mam na to czasu, jednak, tak jak Ty, chciałabym nauczyć się robić takie wzorki, bo to super wygląda <3

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne rzeczy, na wiosnę te kolorowe kółeczka będą idealne!

    OdpowiedzUsuń
  25. chce je zobaczyć w akcji
    oczywiście obserwuje

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !