Łączna liczba wyświetleń

piątek, 6 stycznia 2017

Bags with Rosegal


Jak u was pogoda ? U mnie jest tragicznie , od paru dni ciągle pada śnieg , osoby odpowiedzialne za odśnieżanie dróg chyba zapomniały ,że powinny odśnieżyć i posypać drogi . Jednym słowem mówiąc porażka . Ledwo człowiek idzie po chodniku ,bo jeden niewłaściwy krok i będzie leżał , a co dopiero zapanować nad samochodem ... Koło mojej miejscowości jest taka droga ,że przez ostatnie kilki dni już prace osób znalazło się w rowie albo zaspie . Mam nadzieję ,że ta 'zła' zima szybko sobie pójdzie i będzie można spokojnie pojeździć samochodem :D 

A w dzisiejszym poście chciałabym zaprezentować torebki z Rosegal :)






Czarna torebka : KLIK






Czerwona torebka : KLIK

27 komentarzy:

  1. I mnie również pełno śniegu, ale chociaż sypią solą z czego nie jestem zadowolona, bo mój pies cierpi :( nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta czarna torebka:) lubię połączenia czerni i złota:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny na blogu, obserwuje już od jakiegoś czasu :D

      Usuń
  4. czarna przepiękna oby służyła :D
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarna jest śliczna, ale ta różowa też ma piękny kolor, jednak na co dzień bym z taką nie ryzykowała :D
    Pozdrawiam :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2017/01/19-faktow-na-19-urodziny.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta czarna torebka jest piękna!
    Pozdrawiam ♥
    nicolenicky01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarna torebka zdecydowanie wpisała się w mój gust :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też by ostatnio taki dzień, gdi sie chodzic spokojnie nie dało haha
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  9. Boska ta czarna torebka :)
    Obserwuje i jeśli spodoba ci się mój nowy blog to zaobserwuj będzie mi miło :)
    Zapraszam :
    queendagussia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne torebki! Ta czarna skradła moje serce! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie również bardzo zimo :) ja jednak jestem zachwycona, mimo nieciekawych warunków na drodze :)
    ładne torebki ;) wyglądają na porządnie wykonane :)
    dodaję do obserwowanych! :) pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie strasznie zimno i mroźno niestety..;/
    A torebki bardzo fajne :D
    Bo tez mam taką tylko że białą :D

    Pytałaś o wspólną obserwacje, Ja już obserwuje ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czarna torebka jest świetna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne torebki :)
    Pytałaś u mnie o obserwację. Obserwuję :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Czarna torebka jest naprawdę świetna :O
    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/bielizna-od-banggoodcom-taknie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za propozycję. Ja już obserwuję :) Torebki bardzo ładne. Poklikałam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarna torebka jest fajna i na dodatek bardzo uniwersalna.Obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. moją uwagę przykuwa koszula z pierwszych zdjęć! :) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie w mój gust trafia czarna :) świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !