Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 22 grudnia 2016

Etuistudio - Patriotyczna Polska

W Ostatnim czasie bardzo sławnym motywem stała się patriotyczna Polska  . Dosłownie codziennie spotykam się z  tym motywem w internecie jak i w życiu codziennym . Nawet Polacy mieszkający za granicą bardzo chętnie kupują koszulki z logo Polski i noszą je w kraju w , ktorym teraz mieszkają .
Postanowiłam wybrać ze sklepu etuistudio własnie case z motywem patriotycznej flagi Polski .  Jakoś najbardziej przypadł mi ten case do gustu , a na telefonie wygląda naprawdę świetnie . Na stronie internetowej możecie go zobaczyć tutaj : KLIK  . Cena jest naprawdę zadowalająca ,bo przeważnie case do telefonów kosztuję powyżej 40 zł , a wykonanie obudowy jest naprawdę solidne .
Posiada wszystkie otwory na przyciski , kamerę , ładowarkę , słuchawki itp . Nadruk z tyłu obudowy jest nieścieralny .


Oprócz tego ,ze etui świetnie się prezentuję chroni też nasz telefon przed zarysowaniami oraz uszkodzeniami . 


Jeśli jednak nie pasuję wam taki motyw case na telefon to można wybrać sobie inny z naprawdę wielu propozycji .


Case jest wykonany bardzo solidnie , bo z twardego plastiku . 
Chciałam jeszcze wspomnieć ,że case jest tak skonstruowany ,że nie musimy go ściągać podczas użytkowania telefony . Również nie przeszkadza w trzymaniu go , jest wygodna .



Na stronie znajdziecie jeszcze wiele innych wzorów - koty , tygrysy , psy , motocykle , samochody dosłownie wszystko :)
Zapraszam do zapoznania się ze stroną : KLIK

11 komentarzy:

  1. Właśnie ja chętnie wybrałabym inny wzór, bo ten nie bardzo mi odpowiada. Ale ogólnie strona jest fajna, już sie na nia natknęłam. Pozdrawiam! alteraven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wybrałabym inny motyw.
    P.s. Obserwuję Twój blog, więc nie musisz w każdym komentarzu zostawiać linka... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne, bardzo oryginalne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna obudowa :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wolałabym motyw kwiatowy albo czysty klasyczny czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zdecydowałabym się na obudowę z patriotycznym motywem :-) Ale strona fajna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalna i nie banalna obudowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie to dobrze, że jeszcze patriotyzm jest w temacie :D
    fajne etui :)
    Szczęśliwego nowego roku :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !