Łączna liczba wyświetleń

środa, 23 listopada 2016

VR - okulary wirtualnej rzeczywistości

Dzięki uprzejmości firmy izigsm miałam przyjemność wypróbować okulary wirtualnej rzeczywistości . Od pewnego czasu chciałam ich wypróbować i w końcu nadeszła ta chwila :D 
Oglądałam mnóstwo filmików na youtube dzięki okularom i jestem zachwycona :D każdy znajdzie coś dla siebie : horrory , bajki , dinozaury . Dosłownie wszystko . Efekt jest niesamowity . Horror ogląda się najlepiej ,bo człowiek chce się odsunąć a coś idące w naszym kierunku zamiast się oddalać jest coraz bliżej :D Dzięki okularom przeżyłam 'zawał' serca . Naprawdę warto i gorąco polecam . Przydatny gadżet i świetnie potrafi umilić czas . Jako ,że jestem fanką gier żałuję tylko ,że nie mogłam w nie pograć w okularach ,bo myślę ,że to dodatkowe emocję ! 




Tak wyglądają okulary w całości  . Odpowiednie oprogramowanie dzieli obraz na dwie połowy przez co uzyskujemy efekt 3d . 





Smartfon montujemy w przednie widoczne na zdjęciu zaciski . Gogle mają też taśmy , ktore pomagają w utrzymaniu gogli na głowie .




Okulary to po prostu rewelka :D Polecam każdemu kto lubi odrobinę zabawy ;) 


9 komentarzy:

  1. Bardzo fajne okulary :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super okulary :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW nie spotkałam sie z tym jeszcze :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super! :) sama bym chciała takie przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też dużo oglądałam filmików na yt z tymi goglami w roli głównej. To na pewno fajny gadżet. Mimo wszystko, chyba nie skusiłabym się na horror, nie lubię się bać XD

    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze z takimi okularami nie miałam styczności :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiscie jestem takim cykorem ze ogladanie horroru nawet na tradycyjnym ekranie powoduje u mnie zawal serca i moje jakze operowe krzyki, haha!
    Dlatego czuje ze ogladania horroru w tych okularach pewnie bym nie przezyla!

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !