Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 13 listopada 2016

Soufeel


Piękna srebrna biżuteria od SOUFEEL <3 Paczka przyszła do mnie w zaledwie 3 tygodnie , wszystko pięknie zapakowane . Zamówiłam naszyjnik , bransoletkę z charmsami . Dostałam do tego jeszcze sciereczkę do czyszczenia oraz opakowanie ;)


Tak wyglada cała moja skompletowana bransoletka . Jestem naprawdę bardzo zadowolona , jest śliczna i pięknie wygląda co pokaże w następnym poście ;))



Do mojej bransoletki zamówiłam sobie charmsy z rózowymi wstawkami : serca i gwiazdki :) 
Tuaj widnieją serca : KLIK


Tutaj widnieją gwiazdki - KLIK  . 
Zamawiałam sobie pod kolor oraz żeby do siebie pasowało :)


Bransoletkę do charmsów zamówiłam klasyczną ponieważ zawsze mi się taka podobala :)


Tutaj moję największe cudeńko z całego zamowienia ! <3 
Z tyłu całe serce jest w kryształkach zaś z przodu można wybrać co nam się tylko podoba . Ja wybrałam zdjęcie :)




Naszyjnik - KLIK
Ostatnia rzecz z moojego zamówienia to łancuszek :) Jest pięknie wykonany i napis sie również pięknie prezentuję ! Ogólnie jestem bardzo zadowolona z biżuterii i oceniam ją 12/10 <3 :))

7 komentarzy:

  1. Śliczna biżuteria :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bransoletka :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszko jest cudne :) jestem ciekawa jakie zdjęcie wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !