Łączna liczba wyświetleń

piątek, 18 listopada 2016

Rosegal

Za ten post zabierałam się zdecydowanie za długo :D Jestem w ogromnym szoku ,że z moim blogiem chce współpracować tak wiele 'firm' . Co kilka dni dostaje e-maile z propozycjami współpracy ,ale nie na wszystkie się zgadzam . Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa ,bo jednak mój blog kogoś przyciąga :)






Szczerze mówiąc to nie wiem jak wcześniej mogłam żyć bez tego cudeńka . Moję rzesy są bardzo podkręcone dzięki zalotce , w zaledwie kilka sekund . Nauczyłam sie podkrecać rzęsy dzieki filmikom na youtube :) 

Cena również zadowalająca - KLIK




Paletka cieni jest pięknie napigmentowana oraz bardzo trwała . Pomalowałam nią oczy raz na imprezę i cienie wytrzymały cała noc ,nawet nic się nie kruszyły . Jestem bardzo zadowolona  :)

Cena również jest lepsza niż za nasze paletki w polsce - KLIK




Mój numer jeden wśród wszystkich gąbeczek i innych do pudru . Rozprowadza po twarzy równomiernie i na pewno zakupie sobie cały zestaw takich szczoteczek . 

Ja mam akurat tą szczoteczkę - KLIK




Męski zegarek ,od firmy Curren . Przyszedł pięknie zapakowany z metką firmy oraz w plastikowym opakowaniu curren . Pokazuje również date . 
Działa już ponad miesiąc i nic się z nim nie dzieję . 

Więcej informacji tutaj - KLIK



Zegarek męski - swietnie wykonany , super złote wstawki również jestem na tak . <3
Oraz cena jest zaskakująca :) - 



Bluzka siwa sportowa jak i elegancka , zależy jak kto lubi ! :)





Musztardowa bluzka jest prześliczna i pięknie komponuję się ze spodniami z wysokim staniem :)


18 komentarzy:

  1. Ta ostatnia bluza najbardziej mi się podoba ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  2. super rzeczy :) klikam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą szczotkę do podkładu mam ale jeszcze nie używałam :) fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że nigdy nie miałam okazji używać zalotki, także może w nią zainwestuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękne kolory ma ta paleta :) Śliczne bluzeczki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. musztardowa bluzka podbija moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zalotka mi się bardzo podoba :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się musztardowy kolor bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy :) ale ten zegarek meski najbardziej mi sie spodobal *.* wspolna obserwacja ? zapraszam http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, ze współpraca to coś fajnego. Nie wiem czemu tyle ludzi uważa, że to sprzedanie się. Bardzo fajne rzeczy, podoba mi się koszulka!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cienie jak i szczotka do makijażu..extra ;)
    Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy zamówiłąś :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy! Obserwujemy? daj znać w komentarzu!

    http://start-afire.blogspot.com/2016/11/jak-dbam-o-wosy-q.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zamówienie, kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !