Łączna liczba wyświetleń

środa, 2 listopada 2016

Krem z melisy na dzień - Dr.Hauschka

Chciałabym wam przedstawić krem od Dr.Hauschka z melisą na dzień . KLIK . Czytałam wiele opinii o produktach tej marki i nie trafiłam jeszcze na żadną negatywną , ale nie ma się co dziwić . Stosuję krem od około tygodnia codziennie rano i moja skóra (mam tłustą cerę) robi się matowa . Bardzo to pomaga przy codziennym makijażu ,bo nie świece się jak 'kula dyskotekowa' ;) . 




Krem z melisy na dzień to regenerująca i matująca pielęgnacja na dzień . Jak już wyżej wspomniałam ,tłusta skóra staję się matowa . Krem pomaga wrócic do zdrowej równowagi i uzyskać zadbany wygląda skóry . Głownym składnikiem jest melisa , która głęboko nawilża zaś mączka z tapioki sprawia ,że przetłuszczająca się strefa T staję się matowa . Krem czyni skórę jednolitą i gładką . 

Sposób użycia : Krem stosujemy rano kiedy oczyścimy nasza skórę . 

Krem dostępny w opakowaniach 30 ml oraz 5 ml . 

Konsystencja kremu jest w sam raz , a zapach ciężko mi powiedzieć ,ale jest naprawdę piękny . 




Dostalam również próbki podkładów do twarzy w trzech odcieniach : migdał 02 ,kasztanowiec 03, orzech makadamii 01 . 


W paczce miałam również wiele próbek róznych kremów i innych : Nawilżający krem do stóp , nawilżający krem pod oczy , regenerujący krem na szyje i dekolt , maseczka odżywcza z płatków róży , maseczka rewitalizująca . 


Nie zabrakło też książeczek o dobrej pielegnacji dłoni i stóp oraz skutecznej pielegnacji naszej cery ! :))

Dziękuję bardzo firmię za współpracę ! 

Więcej informacji o kremie tu ---> KLIK

8 komentarzy:

  1. Fajny produkt :) Świetnie się prezentuje :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie ale ja nie korzystam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna współpraca. Ja bardzo lubię kosmetyki dr hauschka

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc nigdy nie słyszałam o tej firmie :) http://secretsofcosmetology.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy:) Ja jeszcze nie miałam możliwości przetestowania kosmetyków od doktorka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super!
    Zapraszam!
    https://zanetatomaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !