Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 14 listopada 2016

irresistibleme.com

                                Szczotka prostująca włosy od irresistibleme




Bardzo długo szukałam dobrej szczotki prostującej włosy . Miałam te takie zwykłe różowe , które kosztują zaledwie 40 zł no i nie byłam zachwycona . Tutaj jest na odwrót , zaoszczędziłam dzięki niej ok 20 minut ,bo nie muszę teraz wydzielać włosów grzebieniem itp tylko po prostu je czesze . Szczotka jest tak skonstruowana ,ze nie musimy się martwić a na pewno nie przypalimy sobie skóry głowy ani innych części ciała . Szczotka szybko się nagrzewa i utrzymuje długo temperaturę  , która może wynosić od 130 do 230 C . Jest również ekran , dzięki któremu ustawiamy sobie temperaturę odpowiednią dla naszych włosów . świetny przewód który obraca nam szczotkę . Posiada również funkcję automatycznego wyłączenia  . 




<------- Przed prostowaniem włosów






    Po prostowaniu włosów szczotką---










Ze szczotki jestem bardzo zadowolona i dziękuję ,że miałam ten zaszczyt ja przetestować . Oby więcej takich produktów . 
PS : zapomniałam dodać ,że firma w swoim asortymencie posiada rownież lokówki jak i zwykłe prostownice ale i tez naturalne włosy i peruki . Wszystko możecie zobaczyć poprzez jedno klikniecie :      KLIK  <  ----  Zapraszam !

7 komentarzy:

  1. Przydała by mi się taka szczotka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna rzecz :) Chcialabym mieć taką szczotkę :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy sprawdziłaby się na moich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzę, że masz ta samą szczotę co ja! Jest świetna :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam coś na ten typ tylko w mini wersji :) ostatnio były dostępne w Biedronce :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również dostałam propozycję współpracy z tą firmą ;) jestem ciekawa efektów na moich włosach ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !