Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 21 listopada 2016

BPS - czyli paznokcie robione przeze mnie



Wiele akcesorii do paznokci jak i makijażu w bardzo niskich cenach . Uwielbiam Zakupy stamtąd . Szczerze mówiąc wiele rzeczy , które zamawiam stamtąd nie widziałam jeszcze u nas . Mimo wielu poszukiwać proszku 'rainbow' znalazłam go dopiero tutaj i jest naprawdę niesamowity <3








Proszek rainbow - jeszcze  z takim cudem się nie spotkałam . Mieni się pod każdym kątem i naprawdę świetnie wygląda :) Nie miałam okazji jeszcze użyc na swoich paznokciach ,ale jeśli to zrobię to na pewno się z wami podziele . 




Lakiery bardzo dobrej jakości , coraz bardziej powiększam ich kolekcję . Trzymają się swietnie i dobrze współpracują na bazie z semilac .  Mój lakier nr .11





Świecące w ciemnościach drobinki . Świetnie wyglądają przy ozdabianiu paznokci . 






Syrenka : ślicznie wygląda . Zrobiłam zdjęcia  z lampą błyskową oraz bez . Zdjęcia nie oddają tego jak naprawdę ślicznie prezentuję się syrenka . 


Z kodem MAREX31 otrzymacie zniżkę <3

9 komentarzy:

  1. Śliczny kolor :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Super propozycje kochana ;3 Bardzo podoba nam się ta ostatnia ^^ Niby normalna i znana, a jednak przez nas uwielbiana :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wyglada na pazurkach :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam nei widzę by świeciła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory lakierów.
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu.
    Do wygrania 100$ do sklepu Sammydress.
    Wystarczy tylko w komentarzu pod postem podać link do rzeczy, która ci się spodobala na ich stronie i swój adres e-mail/
    http://m-grabowska.blogspot.com/2016/11/konkurs-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ślicznie wygląda *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnia propozycja z pyłkiem bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !