Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 24 października 2016

Sammydress

''Strach jest wtedy, gdy nie ma miłości. Miłość jest wtedy, gdy nie ma strachu.'' -                   Axl Rose.


Pierwsza rzecz na która wyczekiwałam baaardzoo długo to kępki rzęs <3 Mam nadzieję ,że w miarę szybko nauczę się je przykleiać , polecacie jakiś dobry i w miarę tani klej do nich ? ;))




Kępki rzęs kupimy tu ---> KLIK








Pewnie patrząc na to zastanawiacię się co to może być . Jest to lampka nocna .







Ma piękne efekty gwiazdek , księżyców . Pięknie wygląda w ciemności ,a  moja chrześniaczka jest z niej bardzo zadowolona . 

Lampka nocka do zakupy tu --> KLIK





 Chciałam zrobić sobie mały tatuażyk ,ale zanim to zrobiłam zamówiłam sobie naklejki tatuaże w kształcie ptaszków . I Jak się prezentują ?

                                                      Kupimy tutaj ---> KLIK






Przepiękna torebka , mieni się zależnie od światła . Miłość od pierwszego wejrzenia <3

Kupimy tu ---> KLIK





Piękna czerwona torebka 

Kupimy tu---> KLIK
 Oraz czarny t-shirt ! 
Kupimy tu---> KLIK

Dziękuję za uwagę ! :))


16 komentarzy:

  1. Poklikałam ci wszystko, jak znajdziesz chwilkę kliknij też u mnie, chyba że już to zrobiłaś :)
    3,18$, 5,24$, 2,03$, 12,80$

    OdpowiedzUsuń
  2. holograficzna torebka podoba mi się najbardziej :) szczerze poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Bardzo podoba mi się ta lampka i tatuaże :D

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zamówienie. Lampka nocna robi wrażenie, super jest :)
    poklkałam :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Syrenkowa torebeczka extra! ;)
    Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zamówienie. Torebki mnie urzekły, są śliczne.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie te naklejki i torebki podobaja mi się najbardziej heheh :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lampka całkiem fajna :)
    Kliknięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te naklejki, wyglądają jak prawdziwy tatuaż! Super!
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    https://secretsofcosmetology.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Najfajniejsza jest lampka :) sama chcę zrobić sobie tatuaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zamówienie, ciekawa ta syrenkowa torebka, która wygląda inaczej w zależności od światła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tatuaże i torebka wymiatają :D. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebki super:)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś próbowałam przyklejać sobie kępki i nie chciało mi to wychodzić :P
    świetna lampka :)

    + obserwuje i zapraszam do siebie :) http://ewelauk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku śliczna jest ta mieniąca się torebka ! :3
    super odbija się od białej sukienki :)

    obserwuję i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    encantadooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !