Łączna liczba wyświetleń

środa, 19 października 2016

eyeliner od inglot

Moim ulubionym kosmetykiem jest eyeliner od inglot . Mam konturowkę w kolorze 42 - czyli czarny z delikatnymi drobinkami . Szybkoschnąca formuła zapewnia trwały efekt .
Tak wygląda po nałozeniu . Niestety drobinek na zdjęciu nie widać :( . Przed użyciem trzeba wstrząsnąc ,bo inaczej drobinek nie będzie widać nawet na powiece . 

Świetny aplikator , który pozwala wykonać nam grubą jak i cienką kreskę . Szczerze wam powiem ,że nigdy nie umiałam używam eyelinera ,ale dzięki temu aplikatorowi nauczyłam się ją robić . Nie sądziłam ,że to aż tak łatwe .



Tak wygląda opakowanie mojego eyelinera .
Moj kochany niezbędnik :)

10 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie umiem robic kresek i ich nie używam :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie używam bo mam potok łez :(
    Kreski robię kredką lub czarnym cieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało używam eyelinera. Nie bardzo umiem się nim malować ;) ale może ten by to zmienił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię eyelinery :-) ale tego nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :d

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. It looks so professional!

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt, nie miałam go ale na pewno jest fantastyczny :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się ciekawy :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !