Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 18 września 2016

Silcare

Wrzesień powitał nas piękna pogodą , można powiedzieć ,że nawet lepszą niż 2/3 wakacji :) . Dostałam paczuszkę od silcare , a tam znajdował się piękny lakier hybrydowy , która wręcz odzwierciedlał pogodę na dworze . :) Niestety ja nie miałam czasu z pogody korzystać pewnie jak większość z was ,bo jednak rok szkolny to początek wielu obowiązków .

Tak wyglądała moja paczuszka . Znajdowały się tam dwa lakiery hybrydowe , masełko do manicure i przyrząd do zdobienia paznokci . 


Pisak jest do lakieru typu 'koci błysk ' . Ponieważ tym pisakiem możemy na lakierze tworzyć różne wzory . 


Wiecej informacji o produkcie -> KLIK


Do testowania dostałam nowość żel Rock It . Do wyboru mamy ponad 130 kolorów , a cena żelu pozwala na zakup wielu . :)   Mam go na paznokciach już  3 dzień i nic się z nim nie dzieję , zobaczę jak długo utrzyma się na moich paznokciach . Mogę powiedzieć ,że świetnie pracuje z płytką paznokcia i bazą od semilac . Doskonale się rozprowadza , lakier pod wpływem lampy nie kurczy się co bardzo mnie cieszy . Możemy go stosować bezpośrednio na płytkę jak i na tipsa ,żel bądź akryl . Utwardzamy jak każdy lakier ok 2 minut w lampie uv . O ściąganiu jeszcze się wypowiedzieć nie mogę  :) 

więcej informacji o produkcie - > KLIK




A tak prezentuję sie na płytę paznokcia . Jest naprawdę śliczny choć zdjęcia nie ukazują jego prawdziwego pięknego koloru ! :)



Drugi lakier to tzw 'błysk kociego oka' Powiem wam szczerze ,że pierwszy raz mam z nim do czynienia . Zawsze chciałam go zakupić ,ale niestety nie miałam na to budżetu , a teraz dostałam go do przetestowania . Nie miałam okazji jeszcze wykonać nim manicure ,ale gdy tylko to zrobię na pewno pochwalę się nim na blogu . Tutaj kolorów mamy do wyboru zdecydowanie mniej ,bo ok 15 . 
Nakładamy najpierw bazę , później lakier , później znów lakier i wtedy dzięki pisakowi (patrz początek postu) możemy rysować na paznokciu różne wzory . Lakier myślę ,że również będzie dobrze pracował na płytce paznokcia ,bo jego konsystencja jest rzadka i dobrze kryje . 

więcej informacji o produkcie -> KLIK



Masełko do manicure nawilża skórki wokół paznokcia , zapobiega wysychaniu skórek , zmiękcza i natłuszcza oraz chroni przed czynnikami zewnętrznymi . Najlepiej wmasowywać wieczorem oraz rano w skórki wokół paznokcia . Wskazane jest dla suchych oraz pozadzieranych skórek . Idealne do stosowania gdy mamy pomalowane paznokcie . :) Na pewno będę go teraz dużo testowała ,bo zaczynają mi się zadzierać skórki ! :)

Więcej informacji o produkcie - > KLIK


Bardzo dziękuję firmie za zaufanie i podjęcie ze mną współpracy . Jestem jak najbardziej zadowolona z produktów i bardzo dziękuję ! :)

11 komentarzy:

  1. Śliczny kolor ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masełko prezentuje się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten czarny-granatowy mi się spodobał :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolory lakierów! :)

    Pozdrawiam,
    www.thousand-kilometers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie masełko by mi się przydało ;) kolory cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja póki co stronię od hybryd :)
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ , dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna paczuszka, nie znam się na takich
    lakierach ale moja przyjaciółka je uwielbia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolorki lakierów! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kolory :)
    https://passagefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama używam lakierów silcare i muszę przyznać że są świetne :) Do tej pory zawiodłam się na jednym, który ma strasznie słabe krycie, ale reszta jak najbardziej na tak!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !