Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 11 września 2016

Izigsm

Dzięki wspołpracy z firmą izigsm miałam okazję przetestować powerbank o pojemności ąz 20000mAh . Jestem bardzo zadowolona ponieważ bateria w telefonie bardzo szybko mi się rozładowuję oraz często jeżdzę na wycieczki całodniowe . Dzięki powerbankowi nie muszę się martwić o baterię ponieważ on starcza na wiele naładowań .
  Jest bardzo lekki oraz jest ma bardzo solidną metalową budowę . 
Bardzo cieniutki 9,8 mm co jest jego kolejnym plusem ,bo niechciałabym chodzić z jakimś wielkim .


Jest niewielki dzięki czemu nie przeszkadza nam w zabraniu ze sobą w każdą podróz . Ma również zabezpieczenia przed przeładowaniami , zwarciami oraz całkowitym rozładowaniem .
ładowarka automatycznie wykrywa i ładuję telefon , mp3 , tablety ,psp itp .
W zestawie był kabel USB .

Na power banku mamy dwa wejścia do ładowania , włącznik oraz latarkę .
Wskaźnim poziomu naładowania to 4 kropki , które świecą się na ile powerbank jest naładowany .

Przez 2 szybkie kliknięcia we włącznik uruchomimy latarkę i tak samo też ją wyłączymy . Widać tutaj też ,że mój powerbank jest naładowany tylko na 2 kółeczka .




Z mojego powerbanka jestem jak najbardziej zadowolona i bardzo dziękuję firmie za taki super prezent ! :))    
Do zakupu tutaj : KLIK

7 komentarzy:

  1. Świetny powerback :) Sama ostatnio szukałam jakiegoś powebacka i nie mogłam znaleść, teraz wiem gdzie mogę go kupić :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super powerbank :) Coś dla mnie, bo teraz potrzebuje :)

    Zapraszam :) Jeśli ci się podoba - zaobserwuj :) Odzwdzięcze się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również często z tego korzystam :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mam zamiar sobie kupić bo jest to przydatna rzecz :) szczególnie w terenie

    OdpowiedzUsuń
  5. o zaciekawiłaś mnie i to bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie musze sobie taki sprezentowac:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !