Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 20 września 2016

Gamiss

Niestety piękna pogoda już nas pożegnała , przynajmniej mnie . Temperatura sporo spadła choć świeci słońce na dworze jest mi zimno . Najbardziej nie lubię tego okresu ,bo nawet nie wiem jak mam się ubrać ! :/   W paczce od Gamiss jednak przyszło mi jeszcze trochę lata :) 





Moja chrześnica jest wielką fajna myszką minnie , więc jako jej matka chrzestna postanowiłam zrobić jej mały prezent . Niestety szkoda ,ze tak późno ,bo mała już nie mogła ubrać stroju w tym roku ,ale może przyda się na jakiś basen :) Strój jest świetny i robi furorę .
Najbardziej podoba mi się 'staniczek' z tą wielką kokardą wygląda po prostu bosko ! :) 

Informację o dostępności - > KLIK






         Buciki są tak śliczne ,że po prostu brak słów .  Miałam okazję dostać je ze współpracy ,bo w sklepach kosztują ponad 200 zł , a mało brakowały i bym je zakupiła ! Na nodze wyglądają ślicznie więc i pięknie się prezentują . Są bardzo elegancie i pasują do wielu outfitów . <3 Jestem z nich zakochana. 
                                                         Informację o dostępnosci - > KLIK

14 komentarzy:

  1. A ja lubię jesień, o ile nie dopada mnie przeziębienie :) Bardzo podobają mi się te buty, wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne szpilki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędne są te buciki :) I ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szpilki sa cudowne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O jej jakie cudowne zamówienie :) chrześnica na pewno będzie zadowolona, ten strój kąpielowy jest piękny :) sama chciałabym taki dla mojego dziecka (gdybym je miała) :) jest uroczy! i cudowne buty :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szpilki świetne ale ja bym w nich straciła zęby :P a stój jest prze słodki :) myślę że za rok będzie jej ulubiony na wypady wodne :) dobra mamcia chrzestna z ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy zamówiłaś, klik - 11,84$, 25,68$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. stroj cudowny :D bardzo, bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega szpilki, słodki strój :D Obserwuję ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Strój jest super słodki! Na pewno jej się spodoba ;) Faktycznie, szkoda, że przyszedł tak późno, bo za rok może już być za mały...

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczny strój :) mega słodki :)
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !