Łączna liczba wyświetleń

piątek, 16 września 2016

Biogo

Nowy post został napisany dzięki współpracy z firmą biogo .

Kwas hialuronowy 3% stosuję się w miejscu gdzie najczęściej powstają zmarszczki . Chodzi o okolice ust ,dekoltu , dłoni gdzie skóra jest mocno wysuszona lub zniszczona . Na cała twarz zaleca sie stosować kwas hialuronowy o stężeniu 1 % . Kwas jest bardzo łatwy w użyciu a jego efekty są już widoczne po ok 20 dniach regularnego stosowania . Można stosować bezpośrednio na twarz lub dodając kilka kropel do balsamu lub kremu . 
Jest on w postacji żelu . Oraz ma bardzi przyjemny aplikator co widać na załączonym poniżej zdjęciu . 




Zastosowanie : 
-Poprawia wygląd skóry
-Uzupełnienie kwasu HA w skórze 
-Reguluję wodę w skórze 
-Wygładzanie zmarszczek 
-Nawilżanie skóry wysuszonej oraz zniszczonej 
-Składnik kremów oraz balsamów odmładzających 
-Wspomaga gojenie się się ran oraz oparzeń
Sposob użycia : 
Dwa razy dziennie delikatnie wmasować lub wklepywac opuszkami palców w miejsca narazone na powstanie zmarszczek . 
Można stosować jako serum do włosów . Po umyciu na suche włosy . Nie spłukiwać . 
TU KUPIMY - KLIK

Szampon przeciw wypadaniu włosów . Szampon regeneruje i zapobiega wypadaniu włosów . Przeznaczony jest dla włosów słabych i zniszczonych z tendecją do wypadania . Szampon nanieść na mokre włosy i masując skóre głowy wzbudzic pianę po czym spłukać . 
Szampan ma dość przyjemny zapach choć nie każdmu na pewno będzie pasował . Nie myłam nim jeszcze włosów ,bo niestety nie miałam okazji,ale kiedys go stosowałam i byłam jak najbardziej zadowolona . 



TU KUPIMY - KLIK


Kwas mlekowy przeznaczony jest dla cery dojrzałej , tłustej i trądzikowej lub dla osob u ktorych występują plamy np po trądzikowe . Kwas mlekowy rownież świetnie nawilża skórę co jest jego atutem . Odblokowuje pory skóry i działa antybakteryjnie , spłyca drobne zmarszczki .
Przebieg zabiegu: 
1. Wykonać demakijaż twarzy i szyi, zabezpieczyć okolice oczu i ust tłustym kremem. Jeśli są rozszerzone naczynka, miejsca te należy pokryć również grubą warstwą tłustego kremu
2. Przetrzeć skórę płatkami kosmetycznymi, nasączonymi tonikiem
3. Preparat AHA nanieść za pomocą pędzla lub opuszkami palców na osuszoną skórę. Jeśli skóra jest tłusta, należy położyć grubą warstwę, jeśli sucha – cieńszą. Czym grubsza warstwa preparatu, tym intensywniejsze działanie preparatu.
4. Pozostawić maskę na skórze przez ok. 2-5 minut, można delikatnie masować. Następnie zmyć dokładnie dużą ilością zimnej wody (używając gąbek lub płatków kosmetycznych). Zmieniać wodę w miseczce 2-3 razy.
 Uwaga! Bardzo istotne jest dokładne zmycie preparatu. W żadnym wypadku na skórze nie mogą pozostać resztki maski! Należy uważać na oczy!
5. Nałożyć na miejsca poddane działaniom kwasów warstwę kremu odżywczego i delikatnie wmasować. Po 10-15 minutach nadmiar zetrzeć chusteczką.
6. Przez 24 godziny po zabiegu nie należy wykonywać makijażu.

TU KUPIMY - KLIK


Kolejnym produktem jaki chciałam jest pomadka ochronna . Z powodu tego ,że zbliża się zima często mam przesuszone usta i mam nadzieję ,że pomadka mi pomoże . Betulina która występuje w pomadce działa kojąco i regenerująco na podrażnienia oraz łagodzi objawy opryszczki . Pomadka ma lekki zapach cynamonu . Składniki: olej sojowy, wosk pszczeli, lanolina, olej rokitnikowy, olej jojoba, olej z wiesiołka, masło karite, masło kakaowe, betulina, wosk Carnauba, olejek cynamonowy.

TU KUPIMY - KLIK




Glinka zielona 


Zamówiłam ją ponieważ zmagam sie z trądzikiem a maseczka z zielonej glinki działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie oczyszcza również pory oraz ma bardzo dużo innych zastosowań . Oto one : 
maseczka na twarz
- działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie
- dezynfekuje i absorbuje
- głęboko oczyszcza pory skóry i ujścia gruczołów łojowych
- normalizuje wydzielanie sebum
- uwalnia ze skóry toksyny
- zamyka pory
- łagodzi objawy trądziku
- łagodzi i goi podrażnienia oraz zaczerwienienia naskórka
- gruntownie oczyszcza
- wygładza i zmiękcza naskórek
okład na ciało (zabieg Body Wrap)
- redukuje cellulit
- działa wyszczuplająco i ujedrniająco
- modeluje sylwetkę
- usuwa zgromadzone toksyny
- zapobiega rozstępom i koryguje już istniejące
- wygładza i zmiękcza naskórek kąpiele
- wspomaga leczenie łuszczycy, reumatyzmu i artretyzmu
- przyśpiesza odchudzanie
- oczyszcza z toksyn
- wygładza i zmiękcza naskórek
- redukuje stres         

Maseczkę z glinki robi się w następujący sposob : wsypujemy odpowiednią ilość do jakiegoś osobnego naczynia i dodajemy odpowiednia ilość wody najlepiej mineralnej i tyle jej zeby maseczka miała odpowiednią konsystencję oraz nie możemy mieszać czymś metalowym ,bo glinka straci swoje wartości . 

TU KUPIMY - KLIK



Goji suszone jagody mają wiele wartości oto kilka z nich : - 
-Mogą obniżyc poziom cukru 
- mogą zahamować postęp nowotworu 
-działają na nadciśnienie i cholesterol 
-zdrowe oczy 
-mogą chronić wątrobę . 
Nalezy pamiętać ,że jagody goji nie powinno się jeść więcej niż 5-12 gram . Kobiety w ciązy i karmiące piersią rownież nie powinny ich jeść . osoby , ktore przyjmuja leki przeciw zakrzepowe rownież nie powinny spozywać jagód . 

 Jagody Mogą być dodatkiem do napojów i różnych posiłków, jak np. zup, ryżu czy potraw warzywnych. Suszone owoce są wspaniałym dodatkiem do ciastek i batoników zbożowych oraz musli. 

TU KUPIMY - KLIK

Od firmy dostałam również wiele próbek kremów , próbkę szamponu oraz balsamu .

Dostałam również błonnnik . Z czego się bardzo cieszę i dziękuję firmie ,że mogłam z nią wspołpracować :)


Post napisany dzięki wspołpracy z 
https://biogo.pl











8 komentarzy:

  1. Masz tyci błąd :) tam gdzie opisujesz szampon przy opisie zapachu jest Szampan :)
    Kwas hialuronowy sama teraz używam ale o niższym stężeniu :) jagody goji uwielbiam i glinke zieloną też ale stosuję z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne produkty :) Życzę udanego stosowania :)
    Zaciekawił mnie ten szampon na wypadanie włosów, muszę go mieć :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kwasek co pierwszy pokazałas to jakoś nie ufam takim rzeczom :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo fajnych produktów :) Jagody Goi uwielbiam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście, będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o biogo, ale fajnie wszystko opisałaś. Kosmetyki wyglądają na bardzo dobre :D

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie produkty świetne, ale pierwsze trzy podobają mi się najbardziej! I najbardziej by mi się przydały

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie kwas mlekowy :)
    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga. Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !