Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 9 sierpnia 2016

Zaful and banggood

Post z Banggood chciałam zrobić osobno lecz już sporo czasu czekam na pomadkę od nich  i postanowiłam ,że dodam ją do kolejnego postu a dzisiejszy połączę z paczką od nich :)


Materiał w środku bluzki jest bardzo miły i daje dużo ciepła :)













W paczce od banggood dostałam taśmę oraz lakier hybrydowy świecący w ciemnościach 

Mój lakier to numer 14 ! :)







Tak właśnie wyglądały moje paczki :) Zachęcam do klikania :) 
taśma - KLIK
spodenki- KLIK
bluzka -KLIK
okulary -KLIK
                                                                Lakier hybrydowy - KLIK


24 komentarze:

  1. Wyglądasz bardzo fajnie w takiej stylizacji, fajna bluzka i spodenki, jednak już nie dla mnie takie ubranka ;) może 10 lat temu ;) kolorek na paznokciach super :) poklikam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane :)
    Piękne są te spodenki <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne spodenki i bluza :)
    Poklikałam i liczę na to samo.
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zamówienia. Śliczny kolor lakieru.
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze ta bluza jest genialna ! :) Od dawna chcemy taką, ale nigdy nie możemy się zdecydować ^^ Spodenki tez pierwsza klasa ;) Ogólnie to stylizacja rewelacja :3 Poklikane w wszystko czy możemy liczyć na to samo u nas na blogu ? :)) Dla zabicia wątpliwości parę cen : 4.99 4.37 19.99 ^^ Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ta przesyłka <3 Lakier do paznokci bardzo przypadł mi do gustu, mój kolorek! :) Oczywiście zajrzałam i poklikałam :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier ma śliczny kolor :) a ty masz bardzo zgrabne nuzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy zamówiłaś, poklikane :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia ;))

    zapraszam na bloga- http://wrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spodenki i lakier :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza jest super, właśnie miałam ją ostatnio zamawiać, ale w końcu wybrałam coś innego. Spodenki idealnie do niej pasują!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja!
    bardzo ładny kolor lakieru :)

    obserwuję i czekam na rewanż :*
    ulciiakblog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka bardzo mi się podoba, Zaful oferuję naprawdę ładne rzeczy. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluza rewelacja, poklikane <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza jest świetna! Linki poklikane :D
    Pozdrawiam ;) #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Super spodenki :)

    Klikniesz w link z bluzką pod zdjęciami? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/08/changes-are-good.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Okularki najfajniejsze, linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna bluza!
    obserwujemy ?
    zacznij i daj znać u mnie :)
    Zapraszam do mnie!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Super spodenki!
    Jeśli chodzi o lakier, to fajny bajer. Idealny na imprezy w ciemnościach. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny look, wszystkie linki kliknięte.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !