Łączna liczba wyświetleń

środa, 17 sierpnia 2016

Sammydress and Rosegal

Witajcie , ostatnio zamawiając paczkę z rosegal pomyślałam o akcesoriach do paznokci , stwierdziłam ,że chciałabym nauczyć się robić żelę . Niestety nie miałam jeszcze na tyle czasu żeby je naprawdę wykonać dlatego narazie pokazuję tylko co przyszło w mojej paczce . ;)
Pierwszy jest to klej do tipsów . W polsce jest również używany przez wielę kosmetyczek i myślę ,że na pewno długo będzie trzymał moje żele . 

Kolejną rzeczą jest mini lampa UV . Mam tylko jedną wielką więc pomyślałam ,że taka mini na pewno mi się przyda .
Jak widzimy lampa ma 3 mini żarówki ,które utwardzą nasze paznokcie ,
Lampę podpinamy specjalnym kablem ,który jest w komplecie . ;)

Nie obyłoby się też bez żeli . Zamówiłam 2 róznych odcieni różu : #3 oraz #16 . Bardzo mi się podobają jestem ciekawa efektu ;) 

Ostatnią rzeczą do paznokci są jak widać tipsy na których będę wykonywała żele . Mam ich aż 500 sztuk :) róznych rozmiarów . Mam nadzieję ,że bedą wytrzymałe . 

Z rosegal zamówiłam również 2 bluzki , które są naprawdę śliczne i bardzo za nie dziękuję ;)


Bluzka jest cała koronokowa 

Bluzka z rosegal świetnie prezentowała się z torbą z sammydress więc postanowiłam połączyć ! :)




Oraz torebka ! :)



Bluzka od sammydress przypadła mi do gustu . Bardzo lubię bokserki ,ale ta już przebiła wszystkie ;)



Bluzka : 




Otrzymałam również koszulę , niestety nie wykonwałam zdjęcia na modelu dla którego koszula była przeznaczona gdyz okazała się za mała :) Ale generalnie bardzo mi się podoba i ma świetny materiał ! :)
Bardzo pięknie proszę o klikanie w linki ! :) 




                            KLEJ DO TIPSÓW - KLIK
                             BIAŁA BLUZKA SM - KLIK
                              BOKSERKA- KLIK
                                TIPSY-KLIK
                                   TOREBKA - KLIK
                                       ŻELE - KLIK
                                          KOSZULA- KLIK
                                           LAMPA UV - KLIK
                                              KORONKOWA BLUZKA  - KLIK
                                               BIALA BLUZKA RG-  KLIK





21 komentarzy:

  1. Kochana wszystko ci poklikałam :) powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi się marzą paznokcie żelowe :/ Ostatnio je trochę zapuściłam :D

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy, koniecznie mi daj znać czy ta lampa działa i spełnia swoje zadanie. Linki kliknięte.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie miałam żeli, jakoś przekonują mnie bardziej hybrydy, jednak mam nadzieję, że Tobie pazurki wyjdą cudowne, koniecznie wstaw efekty na bloga! ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kliknęłam ;d bluzki swietne :) klikniesz u mnie?:P
    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Koronkowa bluzeczka jest rewelacyjna <3 Poklikałam szczerze w linki

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są te akcesoria do paznokci, przydały by mi się takie :) Te bluzki są świetne ;D
    Linki poklikane :p
    Pozdrawiam i obserwuję od jakiegoś czasu ♥ #Smile
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe rzeczy :D najładniejsza jest chyba bluzeczka z poprzecinanymi rękawami. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikane, super lampa :)
    http://kawabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite rzeczy :)



    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. sama pracowałam kiedyś na tego typu tipsach ale zdecydowanie lepiej mi się robiło przy zwykłych szklanych lub naturalnych białe dobrze wypadały tylko przy francuskim mani :) podoba mi się pierwsza bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne bluzki, ja nie lubie nosić tipsów, wole naturalne paznokcie tylko często się łamią :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa jak sprawdzi się ta mini lampa do manicure :)
    Linki poklikane, jeśli możesz kliknij u mnie w ostatnim poście z ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. taka lampa mi się rozwaliła po 2 użytkowaniach..

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podoba mi się mostek, bo sama chętnie bym taki przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy! Poklikane :)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie ;)
    http://girl-with-passion.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy :) Wszystkie linki poklikane :) Mogę Cie prosić o poklikanie u mnie? https://www.facebook.com/rytmmojegozycia/photos/a.593982727332468.1073741828.593603107370430/1201947086536026/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  18. super rzeczy !
    oczywiście pomagam i klikam w kilka :) 1,26$, 7,23$, 8,37$, 10,68$


    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliki dwóch linków na końcu mojego posta ?
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !