Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Nanobytes cz.2

W ostatniej paczce dostałam nową porację cukierów od nanobytes . Bardzo sie z tego cieszę ,bo cukierki stały się jedynymi z moich ulubionych . A dostać je mogę chyba tylko w rossmannie . Otrzymałam 3 paczki - 2 truskawkowe kwaśne duże oraz duże o smaku gumy balonowej .
     Tym razem moim ulubieńcem stały się duże truskawkowe , na początku są słodziutkie ,a jak się je przegryzie zaczynają być kwasnę - REWELACJA !
Oczywiście w paczce ponownie znalazła się torba na zakupy z logo nanobytes .



 Są to takie kuleczki o kolorze różu . 




I love NANOBYTES

post napisany dzięki współpracy z nanobytes ! :))


8 komentarzy:

  1. Mniam :)
    Napewno sama bym wszystko zjadła :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. te cukierki wyglądają jak te nowe kuleczki do prania :P co kilka tygodni utrzymuje się zapach :P ale swoja drogą jeśli są w Rossmannie to może je dorwę i wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłaś mi ochoty na słodkie! Oszczędności ty :D
    Pozdrawiam i ściskam mocno
    poradyniefitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku jakie świetne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O smaku gumy balonowej? AAAAAA chcę !
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jadłam ich jeszcze, ale ja są w rossmannie to koniecznie muszę spróbować, bo do tej pory byłam przekonana, że można je dostać tylko online :D

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !