Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

GAMISS

Firma gamiss ma bardzo duży asortyment . Od artykułów dla zwierząt po ubrania i kosmetyki . Z gamiss zamówiłam naprawdę dużo rzeczy .




 Spodenki od gamiss połaczyłam z bluzką od sammydress , ponieważ najlepiej się z nią łączyły ;)

Spodenki są świetnej jakości , oraz zą bardzo wygodne .




W paczce przyszły również buciki . Sliczne zamszowe , wyróżniające z tłumu, wygodne . Są po prostu boskie i bardzo mi się podobają :)

W ostatnim czasie szukałam czegoś dobrego do malowania brwi lecz nie mogłam znaleźć czegoś tak dobrego . Z tego zestawu jestem naprawdę zachwycona i kupię go jeszcze nie raz :) . A najlepsze w tym wszystkim jest to ,że pod cieniem do brwi znajduje się eyeliner w szklanej tubce . A kiedy otwieramy cienie do brwi mamy nawet mini lustereczka.





Zawsze byłam ciekawa lakierów hybrydowych tej firmy . Myślałam ,że skoro kosztują raptem 2 $ to są nic nie warte , a szczerze wam powiem ,że teraz tylko ich kolekcja mi się powieksza ,bo są świetne jakościowo oraz długo trzymają się na paznokaciach :)
__________



 Zamówiłam również korektor, niestety nie wypowiem się narazie na jego temat ,bo jeszcze miałam okazji go zastosować ;)

Ostatnie rzeczy w mojej paczce to smycz oraz obroża dla mojego pupilka . Smycz oczywiścię testuję już od tygodnia i sprawdza się świetnie :) 



Ostatnia była obrożna , zamówiłam ją ponieważ bardzo spodobało mi się ,że smycz jest ledowa . Powiem wam ,ze to naprawdę świetne ,że widać naszego pupilka z daleka wieczorem :) 

Bluzka - SAMMYDRESS | Spodenki - GAMISS | Cienie do brwi - GAMISS | korektor - GAMISS       | Obroża - GAMISS | Smycz - GAMISS | Buty - GAMISS | Lakiery - GAMISS


37 komentarzy:

  1. Ooo :) Super to zamówienie! Te produkty dla pieska są mega! ^^ Spodenki mamy podobne z Sammydress :) Także szukałyśmy czegoś do brwi i właśnie znalazłyśmy :D Hehe ^^ Czekamy na recenzje jeszcze nie przetestowanego korektora :D ^^ Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane :)
    Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale rzeczy naprawdę maja fajne :)
    Ładna smycz :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szorty świetne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty do brwi są ciekawe i lakiery hybrydowe też mnie ciekawią ogólnie bardzo fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana linki kliknięte, mogę prosić o to samo u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne shorty! Nie słyszałam nigdy o tej firmie, ale widzę, że mają tam na prawdę świetne rzeczy :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :3
    girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej firmie, ale patrząc na rzeczy jakie zamówiłaś jestem pod wrażaniem!

    Zapraszam na nowy wpis!!! <3
    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/challenge-by-ewel-stylizacja2.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post dear

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudne te spodenki!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Korektor wydaje się ciekawy! Poklikałam ♥
    bluzka- 7,97$
    spodenki- 10,74$
    żel do brwi- 3,87$
    korektor- 1,88$
    obroża- 2,99$
    smycz- 5,85$
    buty- 25,68$
    lakiery- 1,45$
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy, oczywiście poklikane :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne szorty i buciki- ajćć sama dumnie bym chodzila <3
    ja ostatnio w Hebe kupilam sobie cienie do brwi, w środku byl rownież wosk i tak fajnie ścięty pędzelek do nakladania - polecam :)

    7,97$, 10,74$, 3,87$, 1,88$
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczery klik w bluzkę Sheinside oraz baner boczny?
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Buciki wyglądają rewelacyjnie! Bardzo ciekawie się prezentują :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej spodobały mi się te spodenki :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. The post is amazing! This stuff is so beautiful... kisses

    Would you like to follow each other? <3

    www.jovanica92.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  16. Spore i fajne zamówienie, pierwszy raz o nich słyszę, z ciekawości odwiedzę stronkę
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  17. wonderful pieces§
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie zaciekawił mnie zestaw do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super zamówienie! poklikane :)
    właśnie napisała do mnie ta firma i szukam o nich jakiś informacji. Po wpisie widzę, że chyba jednak warto się zgodzić na tę kooperację :)
    pozdrawiam i zapraszam :))

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne butki, chociaż zastanawiam się czy nie pocą się nogi pod tym plastikiem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne rzeczy!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki z TEGO POSTU (KLIK)
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  22. Buty są świetne *.* Poklikałam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz śliczna bluzkę ;) Te buty też sa super! :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na przesyłkę od nich właśnie ;D ale mi się podobają szorty *_* poklikałam :D odwdzięczysz się ?:D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  25. szpilki są cudowne, wcześniej nie znałam tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie, ale faktycznie mają ciekawy asortyment (poklikałam).

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zakupy, buciki czadowe, oczywiście poklikałam.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie słyszałam o tym sklepie dlatego od razu weszłam na niego by się z nim zapoznać :) super asortyment i świetne ceny, gratuluję współpracy :) oczywiście poklikałam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne spodenki :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zastanawiam się nad zakupem blingów, ale jakoś nie potrafię się do nich przekonac, powiesz o nich coś więcej?:)
    barwne-paznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !