Łączna liczba wyświetleń

środa, 31 sierpnia 2016

Colorfulmedia

Dziś przychodzę do was ze wspołpracą z firma KLIK , która ma w swoim asortymencie mnóstwo gazet w 6 językach . Mnie osobiście zaciekawiły magazyny w języku angielskim , ponieważ w tym roku postanowiłam przyłożyć się do języka i wkońcu się czegoś nauczyć . Słyszałam wiele opinii na temat nauki języków i jedną skuteczną było własnie czytanie oraz tłumaczenie tekstów . Zamówiłam 5 magazynów i mam nadzieję ,że naprawdę mi pomogą .

Jedną z moich perełek jest English matters do komputera . Na płycie znajduje się aż 6 numerów ! . Czyli w sumie mam 4 gazety oraz 6 na płycie . :) Płytę miałam już okazję odpalić i bardzo przypadła mi do gustu . 
Są tam artykuły , słowka , plakaty - można wydrukować i powiesić sobie na ścianie . 


Płyta do zakupup tutaj : KLIK

Kolejnym magazynem , którego byłam ciekawa to business english taboo . Są to tematy mowiąc w języku współczesnym o których nie powinno się rozmawiać . 

W tym wydaniu m.in : Kwestie imigracji  i inne . 


Tu jak widać mamy artykuł pt : a Double Handicap - podwójna niepełnosprawność :)

Pod tekstem mamy słowniczek dzięki czemu jeśli nie rozumiemy jakiegoś słowa możemy pozukać go w słowniczku pod tekstem . Bardzo mnie to ucieszyło ponieważ zaoszczedze czasu na szukaniu słow w internecie . 



W tym wydaniu mamy również pod koniec test . ! Jeśli przeczytam gazetę do końca to spróbuje go rozwiązać . Na nastepnej stronie znajdują sę odpowiedzi .

Tu kupimy :KLIK



Kolejny magazyn to travel smart - jak podróżować za mniej . W tym wydaniu mniej więcej o tym jak się wyposażyć , jedzenie wokół europy itp . 
Wydaję mi się ,że to będzie jeden z ciekawszych magazynów ! :)

Tu kupimy : KLIK




W tym magazynie np : 50 wskazowek jak lepiej mówic po angielsku - gazete zacznę czytać własnie od tego tematu . 

Tu kupimy : KLIK


Ostatnia gazeta to prosto z blogów . W tym numerze znajdziemy informację np na temat kokosowego oleju  . Zapowiada się bardzo ciekawie :)

Tu kupimy : KLIK

Post napisany ze współpracy z firmą 


18 komentarzy:

  1. Zaciekawiło mnie to. Jeszcze bardziej byłabym wdzięczna za pomoc naukowa podpowiadający jak zrozumieć Anglika :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :P dogadać się dogadam ale pisownia... lub czytanie nieco gorzej :D

      Usuń
  2. Takie książki to fajna sprawa :) Ja w tym roku, również mam zamiar przyłożyć się do języków :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym pewnie połowy nie zrozumiała, wyszło się z wprawy. W końcu aż 10-11 lat minęło od matury :P ale dogadać się dogadam gorzej z czytaniem i pisaniem

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie dopracowane pomoce naukowe. Z tego względu,że zakończyłam już naukę chyba skuszę się na ten zestaw. Może w końcu naucze się czegoś więcej :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/1-wrzesnia.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te magazyny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Och niestety nie dla mnie bo języki obce no cóż znam słabo :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie lubię magazynów czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie bym poczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    OdpowiedzUsuń
  11. Popieram naukę poprzez tłumaczenie tekstów. Sama tak robię i przyznaję, że taka nauka dużo mi daje :) Chętnie poczytałabym te magazyny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stronka jeśli ktoś chce poprawić swój angielski :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne gazetki, jestem ich ciekawa :)
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna rzecz i na pewno przydatna :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo ja też w tym roku zaczęłam brać na poważnie mój angielski i zapisałam się na kurs :) Magazyny wyglądają ciekawie i zachęcająco :) zapraszam :D
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !