Łączna liczba wyświetleń

piątek, 8 lipca 2016

Sammydress

Ostatnio zamawiałam rzeczy z sammydress . Paczka doszla do mnie w niecały miesiąc także jestem bardzo zadowolona . Rzeczy są identyczne jak na zdjęciach wiec nie mam żadnych zastrzeżeń . Wszystko przypadło mi do gustu :) . Zamawiałam również buty ,ale ich niestety nie dostalam w paczce , chyba ,że przyjdą osobną paczką . 







Pierwsze są konturówki 12 sztuk . Kocham pomadki także dla mnie kontrówki to idealna rzecz , bo mogę sobie dopasować do każdego rodzaju pomadki , 

KLIK



Moj piękny strój . Stanik to muszelki , a majtki od stroju sa tjb. ombre . Bardzo mi sie podoba. Myślę ,że jest bardzo oryginalny i nikt takiego nie bedzie miał ;) Jest świetny 

KLIK
















Kolejny rzeczy to bluzka oraz okulary . Bluzka jest świetnie dopasowana , idealna dla mnie , do niej nie nosi się stanika ,bo wtedy źle się prezentuję , a w bluzce są gąbki na piersiach tak jakby bluzka miała sama w sobie stanik . Okulry są rownież świetne i bardzo mi się podobają . Niestety nie mam teraz pogody na nosze ich ,ale na pewno juz niedlugo je wyprobuję . 
OKULARY - KLIK

BLUZKA -KLIK

                                         STROJ -KLIK

                                     KONTUROWKI - KLIK













59 komentarzy:

  1. Kontorowki bym przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe rzeczy zamówiłaś :) Bardzo lubię bluzki z poduszeczkami na biuście :D Nieziemska wygoda :D
    Strój i okulary świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam produkty do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękne rzeczy :)
    Bikini i ta bluzeczka piękne :)


    Mogę liczyć na twoją pomoc przy kliknięciu linków, jest to dla mnie ważne
    https://fasionsstyle.blogspot.com/2016/07/brytyjka-sklep-internetowy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile cudnych kolorków! Uczciwie poklikane <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczy fajne. Ten strój kąpielowy bardzo mnie zachwycił, to ombre- fajnie się prezentuje i chyba właśnie przez to cały strój wygląda ładnie, inaczej. Również spodobała mi bluzka, chociaż taki wzór nigdy mi się nie podobał :)
    http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny strój i okulary! Poklikane :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w nowym poście? Będę Ci bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strój kąpielowy miazga! Bluzeczka także bardzo fajna. Ile płaciłaś za przesyłkę? Bo sama zastanawiam się nad kupnem w Sammydress :)

    https://aleksandrabubicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic ponieważ dostałam ze wspołpracy :)

      Usuń
  9. Świetne rzeczy, czekam właśnie na paczkę od nich :D Poklikałam :)
    Czy mogę Cię prosić o kliki w najnowszym poście ? Bede bardzo wdzięczna :)
    Zapraszam-Mój blog



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za klikanie, poklikałam po raz kolejny :) Trzeba sobie pomagać :D

      Usuń
  10. ciekawe rzeczy, co do stroju to najbardziej przykuł moją uwagę :) Na pewno oryginalny, będziesz wyglądać w nim jak syrenka :P /Aga
    mój blog miło mi będzie jak wpadniesz i zaobserwujesz jeśli ci się spodoba, jeśli tego nie robisz :)
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy :) ile konturówek! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że taki zapas konturówek każdemu by się przydał. Najbardziej spodobał mi się top :)

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. ŁaŁ! Świetne rzeczy super konturówki. Zazdroszczę takich zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  14. poklikane
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczky, konturówki mają bardzo ładne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  16. Stroj najbardziej przypafk mi do gustu,poklikane :)
    Podrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy sobie wybrałaś, też czekam na podobny strój kąpielowy tylko że z aliexpress haha ;)
    Ps. Obserwuję :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D Również stamtąd nieraz zamawiam :)

      Usuń
  18. Konturówki świetne! ♥
    poklikałam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne okulary *.* Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post! Zakochałam się w twoim blogu. Podoba mi się tu u Ciebie, z pewnością będę wpadać częściej ♥

    Proszę o kliki w ostatnim poście, jeśli to zrobisz i powiadomisz mnie o tym w komentarzu, zareklamuję twój blog w następnej notce + zaobserwuję :)
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam bardzo podobny kształt okularów :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeżeli chodzi o kosmetyki używam tylko tych do ust i zakochałam się w tych konturówkach ♥ muszę je mieć ♥
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ale zestaw Ci się trafił świetne nowości :)

    https://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Te kredki do ust wydają się świetne! Mają przepiękne kolory ^-^
    Linki poklikane ;P

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, że przesyłka się udała! Śliczna ta bluzka! :) Poklikałam.

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Najlepsza jest bluzka:) Sama lubię obcisłe o raz typu crop top.

    Odpowiadam na każdą obserwację.
    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobrze, że zamówienie udane. Bardzo przypadł mi do gustu ten strój kąpielowy.
    Poklikałam :*
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Love the top, the bikini is too cute (:
    Nice blog, dear!

    www.caterina-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczne rzeczy! Strój mi się bardzo podoba i te konturówki :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakochałam się w tych konturówkach <3
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :) http://milkycooking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna bluzeczka :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Najbardziej podoba mi się bluzeczka :)
    Poklikane ;)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  33. Super rzeczy, bardzo zaciekawiły mnie te konturówki bo mam ostatnio bzika na tym punkcie :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    www.vic-00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej! Właśnie zastanawiam się nad jakością kosmetyków z takich stron. Jak trochę poużywasz tych konturówek, daj znać jak się spisują ;)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam: www.moroszkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładny top! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Kredki do ust są super, sama je używałam wiec miazga :*
    Ogolem podoba mi sie stylizacja fajne fajnie noi oczywiscie ciekawie :)

    Obserwuje ! :* zapraszam również do siebie :)
    https://daryjka122.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne rzeczy. Ten strój jest cudny. I przynajmniej oryginalny. :D Poklikane. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Konturówki przepiękne :) obserwacja za obserwacje ? zapraszam :) http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne kolorki mają te konturówki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne rzeczy! Może sobie kupię:)

    Pozdrawiam i zapraszam: mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystko prezentuje się świetnie! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne kolory konturówek ;)
    Zapraszam do mnie
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny ten strój kąpielowy, linki klikniete - 13,14$, 4,96$, 4,82$, 8,96$ :)

    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/nowosci-ze-sklepow-shein-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowny look, bluzeczka i strój super! kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawe produkty, ale kosmetyków czy kolorówki bym tam chyba nie odważyła się zamówić.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !