Łączna liczba wyświetleń

piątek, 22 lipca 2016

nanobytes

Dzisiaj chcę przedstawić paczkę od nanobytes . Dzięki uprzejmości firmy mogłam przetestować cukierki do żucia o smaku gumowy balonowej oraz truskawki .

Cukierki jadłam po raz pierwszy i jestem bardzo mile zaskoczona :D Są naprawdę bardzo dobre .


Cukierki o smaku gumy balonowej są wieksze od truskawkowych i są jak najbardziej w moim guście ,bo sa troche kwaskowate co bardzo mi się podoba .


Truskawkowe zas są mini i są słodsze od gumy balonowej , ale w moim guście bardziej są o smaku gumy . 

\
Po prawej stronie widocznę są nanobytes o smaku gumy balonowej zas po lewej o smaku truskawkowym ! :)
__________________________________________________________________-
Chciałabym wam jeszcze pokazac płaszcz od rosegal . Przepraszam za jakość ,ale niestety nie miałam czy robić zdjęc w ostatnim czasie :( 




Zachęcam do klikania i z góry dziękuję <3

Proszę jeszcze o kliknięcie tutaj :

KLIK






12 komentarzy:

  1. Poklikane :)
    Bardzo smacznie wyglądają te gumy :)
    Boski płaszcz :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paczka! Sama chętnie bym spróbowała tych cukierków
    Płaszcz też świetny.
    Uczciwie poklikałam: 41,66$, 21,49$
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w linki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cukierki wyglądają przepysznie :) Uwielbiam gumę balonową więc na pewno się skuszę :) Śliczny płaszczyk ;)
    Poklikane :*
    Obserwuję :))

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam przyjemność ich skosztować, bardzo mi smakowały! :D :D Również próbowałam o smaku gumy balonowej - są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm...cukierki muszą być pyszne. A płaszcz ma śliczny krój.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznosci i słodkości, kliknełam!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jadłam jeszcze nigdy tych cukierków. ładny płaszczyk, poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wyglądają te cukierki smacznie;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Połaszczyk całkiem niezły, oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli mówisz, że smaczne to chyba będę musiała spróbowac. Świetny blog, fajnie się go czyta. Obserwuję :) Fajnie by było gdybyś weszła na mojego bloga KLIK i jeśli Ci się spodoba również zaobserwowała. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Love that stylish outfit with those boots! :)

    And that dress looks so nice! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !