Łączna liczba wyświetleń

środa, 6 lipca 2016

Allepaznokcie

Manicure z Allepaznokcie
Tak wyglądała paczka od Allepaznokcie zawiera : 2 syrenki , oliwkę , marker do paznokci , 2 lakiery hybrydowę oraz naklejki na paznokcie .

Lakiery hybrydowe : Żółty oraz pomarańczowy .

Oliwka którą smaruje się skórki po całym manicure pięknie pachnie frezją .


Naklejki na paznokcie na moim kciuki na zdjęciu widnieję akurat jedna z tych naklejek ,




Marker do malowania po paznokciach powiem wam szczerze ,ze jest to dla mnie hit . Można bez problemu rysować sobie po paznokciach , świetna sprawa . 



Syrenka jasna - drobniutka , pięknie lśniąca - co zaraz pokazę 



Ta zaś syrenka ma pomarańczowy połysk i świeci w promieniach UV :) 


A teraz pokaze wam z bliska każdy paznokiec z osobna oraz napiszę co na nich wykonwałam . 

Na tym paznokciu jest pomarańczowa syrenka oraz kreski zrobione markerem do paznokci ,
Na tym również jest pomarańczowy lakier oraz jasna syrenka ,

Tutaj zółty lakier oraz neonowa syrenka , która świeci z promieniach UV . 

Tutaj też jest zółty lakier oraz jasna syrenka . Jestem bardzi zadowolona z rzeczy , którę dostałam oraz ogromnie dziekuję . :)



SYRENKA JASNA - KLIKOLIWKA - KLIKSYRENKA NEONOWA - KLIKPISAK DO ZDOBIENIA KLIKŻÓŁTY LAKIER HYBRYDOWY - KLIKPOMARAŃCZOWY LAKIER HYBRYDOWY - KLIKNAKLEJKI 3D -KLIK



19 komentarzy:

  1. Świetne paznokcie!
    Ślicznie wyglądają te kolory ;)

    Skomentujesz? Będzie mi bardzo miło :)
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2016/07/dlaczego-nie-warto-przejmowac-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! Kreatywnie :)

    coccinellelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisak do zdobień to pierwsza rzecz jaką zamówiłam do malowania wzorków :D teraz akurat bawię się stylografem i rapidografem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. masz bardzo ładna płytkę paznocia :) fajne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw :)
    Śliczne paznokcie :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo ładne paznokcie. Zazdroszczę! :)
    Gdybym miała coś podobnego, na pewno bym używała tego czy podobnego zestawu. :)
    Najbardziej podoba mi się paznokieć pomalowany markerem i pomarańczową syrenką. :)

    Naklejki cudo! :)
    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne paznokcie *-*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo masz tych dodatków i akcesoriów :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo bardzo podoba mi się ten manicure:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne paznokcie! <3
    Bardzo podoba mi się ich kształt!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne te paznokcie :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post !
    Zapraszam do mnie <3
    https://ootdsiusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze sobie zamówić ten marker do malowania na paznokciach :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam hybrydy! Już chyba nigdy nie wrócę do normalnych lakierów :D Syrenka najładniejsza :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w nowym poście? Będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne paznokcie! A co do markerów, są niesamowite. :) Pozdrawiam:* http://miedzyrozdzialami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !