Łączna liczba wyświetleń

środa, 8 czerwca 2016

Soczewki

Soczewki od lensflavors . Firma w swoim asortymencie ma bardzo duży wybór soczewek . Są niebieskie , różowe ,czerwone , czarne , anime , kocie itp . Od wyboru do koloru . Ja Wybrałam soczewki o nazwie Geo Princess Mimi Sesame Grey (Bambi series) . Jestem z nich zupełnie zadowolona . Oczywiście soczewki możemy wybrać sobie z wadą wzroku taką jaką mamy . Mi soczewki posłużyły świetnie ,bo nie musiałam kupować nowych tylko aktualnie testuje i chodzę w tych i przy okazji przyciemniłam sobie tęczówkę . 
Tak wygląda cały mój zestaw . Niebieskie pudełeczko na soczewki , 2 szklane pojemniki w ktorych przyszly do mnie soczewki ze specjalnym płynem w środku , oraz specjalny rzep , który przytrzyma nam włosy przy zakładaniu soczewek .
Tak wygląda pudełeczko w ktorych jest płyn oraz soczewki. Musimy pamiętać ,aby soczewki wkładać tą 'jaśniejszą ' stroną do oka .





Soczewka jest giętka i trzeba uważać żeby nie pękła .

Tutaj widoczne są dwa rzepy do włosów . 


Soczewka na palcu . Kiedy wkładamy do oka musimy uważać ,aby soczewka była nawilżona ,ale nie zbyt mocno . 


Przy wyborze soczewek myślałam tylko o przyciemnieniu i powiększeniu oka . Taki jest efekt :


 Soczewki do zakupu tutaj : 




 

16 komentarzy:

  1. Fajne pudełeczko :))
    A co do soczewek.. nie wiem, czy bym sobie ją założyła, chociaż podobno idzie się pryzwyczaić.. ;o

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy efekt, oko wygląda na większe 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie nosiłam soczewek :) nie wiem czy bym umiała je założyć :P gdybym wybierała jakieś to tylko pod kątem zmiany tęczówki oka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne soczewki! ja kiedyś też miałam takie niebieskie ze współpracy, ale nie potrafiłam ich włożyć do oka i musiałam z nich zrezygnować :/
    pozdrawiam cieplutko !
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pudełko. Mnie przeraża sposób nakładania soczewek. :)


    juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamierzam kupić sobie ciemne soczewki, ale boję się że nie będę mogła ich zalożyc... No cóż, myślę, że w każdej dziedzinie, trening czyni mistrza i z czasem byłoby lepiej. Twoje wygladają super!
    mondayxmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Soczewki to świetna sprawa zwłaszcza dla osób, które nie lubią nosić okularów ^^ Może kiedyś skuszę się na ich zakup ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam soczewek.
    Efekt podoba mi się ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wygląda ale ja bym się bała to zakładać :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie nosiłam nigdy soczewek, ale prawdopodobnie w przyszłości będę musiała zacząć :/. Super post! :)

    https://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Różnica oczu jest wyraźna, moim bardzo fajnie się prezentują, choć soczewek nigdy nie nosiłam :) Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedna z nas ma wadę wzroku, ale nosi okulary :) Hym.. soczewki fajnie by było spróbować z nimi :D Pakowanie urocze ^_^ Pozdrawiamy mocno ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze chciałyśmy kupić sobie takie nieco powiększające :) Ale mamy zespół suchego oka i to nas hamuje :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Noszę już dłuższy czas soczewki, ale ze względu na mój astygmatyzm nie mogłabym mieć opcji wyboru kolorowych ;)

    gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !