Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 13 czerwca 2016

Sammydress must have- wishlist

Te rzeczy zdecydowanie będą nam potrzebnę na lato ! :)

Pierwszy na liście jest strój ,który musi nas wyróżnić od pozostałych plażowiczków : ten będzie na pewno hitem ! 

Bluzka z frędzlami to kolejny must have na lato ! Idealnie komponuje się ze spodenkami <3
W ostatnim czasie bardzo modne stały się klasyczne czapki z daszkiem ! Tego również nie może u was zabraknąć !
Top to świetna rzecz na wakacyjne wieczory !
Czy macie już torbę na plaże ? Nie ? To jeszcze macie okazję kupić ! Piękny kolory !
Nie zapomnijmy również o ochronię swoich oczu ! :D Piękne okulary są rownież  w asortymencie ! ;)

za podanie 3cen - komentarz , 6- obserwacja 


36 komentarzy:

  1. Kochana zawsze możesz liczyć na moje wsparcie, wszystko poklikałam :)
    Swoją drogą - zazdroszczę współpracy z Sammydress :)
    Powodzenia i miłego dnia ! Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana kliknęłam ci w linki ponownie :)

      Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/przygotowanie-do-lata-z-shein-i-kilka.html
      Bardzo mi zależy ;* Dzięki :)

      Usuń
  2. Jaki uroczy stanik od stroju kąpielowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Z tych rzeczy najbardziej podoba mi się ta czarna bluzeczka ($7,54) jest taka prosta ,klasyczna wręcz takie jakie uwielbiam oraz okulary ($3,07) mają w sobie to coś i tez są takie klasyczne a zarazem noszalackie -trafiłaś w mój gust !

    Pozdrawiam :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. okulary i strój kąpielowy-prawdziwe cudeńka,śliczne

    http://creativelylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wishlista ! :) Śliczne okularki, a tego topa tez mamy u siebie na wishliście :D Na którą zapraszamy ;* Poklikane liczymy na to, że się odwdzięczysz u nas ^^ Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Strój kąpielowy jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. poklikałam wszystkie ;) Fajne okulary i strój :)
    13,14
    8,02
    5,47
    7,54
    5,88
    3,07
    ponadto obserwuje i zapraszam do siebie! :)
    potrzebuje również kliknięć :)

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny strój kąpielowy! W tym sklepie jest wiele perełek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko jest cudne! I poklikałam jak prosiłaś :*
    Moze wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bikini jest świetne :) Od kilku dni zastanawiam się nad jego zakupem :) A jego centa nie jest wygórowana :)
    Wszystkie linki poklikałam :)( $13.14; $8.02; $5,47; $7.54; $5.88; $3.07)

    OdpowiedzUsuń
  11. Okulary są świetne!!!Bardzo mi się spodobały. Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne okulary sama nawet mam podobne :D
    Super post :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne rzeczy :)
    Najbardziej spodobała mi się bluzeczka z frędzlami :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko co najlepsze w jednym poście

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie rzeczy fajne, ale czapka, torebka i okulary genialne :D
    http://asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś!
    Przejrzałam całego bloga i bardzo mi się spodobał!
    Zapraszam do siebie! Poklikałam i bardzo proszę również o pomoc w kliknięciu w kilka linków!
    http://thevogueboxx.blogspot.com/2016/06/140616-bang-good.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Strój kąpielowy mega!
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kliknęłam wszystko :)
    13.14
    8.02
    5.47
    7.54
    5.88
    3.07

    OdpowiedzUsuń
  20. Te okulary sa swietne :) kliknelam oczywiscie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealne must have na lato, większość z tych rzeczy mam
    (to znaczy nie takie same tylko podobne) oczywiście
    poklikałam warto sobie pomagać :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny pomysł na pokazanie rzeczy ze sklepu :)
    Bardzo ładne rzeczy :D
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CallofBeauty

    OdpowiedzUsuń
  24. Super lista! :) Poklikane.
    Strój - 13,14$
    Bluzka - 8,02 $
    Czapka- 5,47$
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Poklikałam Ci w linki, bardzo ładne okulary przeciwsłoneczne !!!

    http://wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. jaki śmieszny strój, na pewno bedzie fajnie wygladał na plaży xd

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Torba na plażę świetna, stój też niczego sobie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Boskie ciuszki😍
    Pozdrawiam i zapraszam
    https://evalinecat.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się czarna czapeczka :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !