Łączna liczba wyświetleń

piątek, 17 czerwca 2016

Kosmetyki

                         Dostałam od firmy himalayherbs 2 kremy oraz kredkę do oczu .                                                                                     Oto krem Fair&Lovely ayurvedic care  .

Cena takiego krem to ok 6,50 euro . 
Krem zawiera w sobie 16 ziół , które mają pomóc naszej skórze . Między innymi powinny koić , rozjaśniać , redukować przebarwienia . 
                                             

Zapach kremu jest naprawdę bardzo ładny i mocny . Kiedy tylko odkręciłam poczułam kwiaty . 





Opakowanie kremu jest naprawdę niewielkie co mi się podoba ,bo mogę go wszędzie zabrać . 

Bardzo dobrze się rozprowadza ,ale szybko matowi skórę . 
Drugi krem jaki otrzymałam to Boro plus healthy skin . 
Krem otrzymujemy w papierowym pudełeczku . 

Z boku opakowania mamy opis do czego może być stosowany.


Ten krem również jest niewielki i jest w mięciutkiej tubce . Tonacja jest biało fioletowa . 
Krem pierwszy raz zaaplikowałam na suchą skórę pięt oraz ręce .


Krem jest koloru białego. Jest bardzo gęsty na kolejnym zdjęciu widać ,że jest tłusty(dlatego też zastosowałam go do suchych dłoni i suchych stóp)
 i tak się rozprowadza :

Po rozsmarowaniu wchłania się w skórę . Zapach kremu jest bardzo intensywny czuć go bardzo długo dla jednych może być to spory plus dla innych minus . Mi podoba się taki zapach kwiatków . 
Krem boro również dobrze działa na rany . podrażnienia i inne miejsca , które są przesuszone . 

kredka do oczu LAKME KAJAL 

Nie maluję zbyt często oczu ,ale jednak gdy przytrfi mi się okazja użyje tej kredki . Kredka pozwala wykonać cieńszą lub grubszą kreskę na naszym oku - wszystko zależy od tego co byśmy chcieli . 

Kredkę możemy natemperować w zaleności od tego jaką grubość chcemy . 

Kredka zawiera kamforę i olej rycynowy - Koi i chłodzi skórę oczu . Dzięki tym substancjom wspomaga porost długich rzęs . 



Tutaj pokazuje efekt mojej kredki na moim oku . Jeszcze nie potrafię robić idealnych kresek ,ale myślę ,że z czasem się nauczę .    





20 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tych kosmetykach, dowiaduje się dopiero z tego właśnie wpisu :) Z tego co czytałam, wydają mi sie ciekawe i może kiedyś przetestuje :)
    pozdrawiam i zapraszam :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kredka, choć ja wgl nie umiem się taką sztywną wersją malowac jednak wolę eyeliner w płynie z pędzelkiem ;P
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Kredkę mam i jest świetna. Antyseptyczny krem jak dla mnie zapach przyprawia o ból głowy i stosuje tylko do pięt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe kosmetyki, warte wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  5. kredka mi się podoba:) popracuj nad ostrością zdjęć to będą zacniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekaiła mnie ta kredka :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tych kosmetykach, ale zaciekawiły mnie :)
    Strasznie gruba kredka, przypomina mi trochę świecówkę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tych kosmetykach :) najbardziej interesuje mnie kredka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo takie krem matujący to coś dla mnie, bo mam strasznie tłustą cerę, więc zdałby się idealnie :) hehe

    Spoko, też nie potrafię robić kreski na powiece, także nie jestes sama hehehe

    udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby te produkty ci slużyły ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten fioletowy najbardziej przypadł mi do gustu (Wcale nie patrzę na opakowanie XD)
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba będę musiała je wypróbować, bo własnie takich szukałam!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o żadnym produkcie :/
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w linki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe produkty :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo małe te kremiki :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !