Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 26 maja 2016

Eveline art scenic korektor do brwi

Kolejnym moim ulubionym produktem jest korektor do brwi od eveline . Również nie używam go na co dzień . Używam go wtedy kiedy moje brwi nie układają się już tak pięknie , a kosmetyczka ma miejsce na za tydzien . Mianowicie mam problem z tzw. dziurami , ktore musze zakrywać korektorem . Jest on troche za mocny do moich brwi ,ale wycieram szczoteczkę ,aby zbyt duzo korektora na niej nie było ,bo wtedy moje brwi wyglądają jak węgiel . Jeśli wytrę moję brwi prezentują się idealnie .

Opakowanie oraz szczoteczkę ma jak zwykły tusz do rzęs . Na pewno nie jedna osoba , pomalowała tym rzęsy ,bo nie przeczytała co jest napisane na opakowaniu . Korektor świetnie się rozprowadza na brwiach dzięki szczoteczcę . Jest mały więc bez problemu można włożyć go do torby i używać w tracie imprezy , pracy itp .

Z boku jest napis Korektor do brwi 3w1 mianowicie : przyciemnia , nabłyszcza i optycznie reguluję brwi . Nie mam nic do zarzucenia , wszystko działa tak jak jest opisane . 
Korektor ma żelową konsystencję . 
Skład
 :Aqua/Water, Polyvinyl Alcohol, PEG-75 Lanolin, Propylene Glycol, Hydrolyzed Silk, Polyacrylamide, Polydecene, Laureth-7, Phenoxyethanol, Metylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Panthenol, Triethanolamine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, DMDM Hydantoin, Disodium EDTA, May contain: CI 77491, CI 77492, CI 77499.


46 komentarzy:

  1. JA aktualnie używam mascary z Lily Lolo i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie słyszałam o takim specyfiku jak korektor do brwi, chyba muszę go znaleźć w jakieś drogerii..wiesz gdzie mogę? :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go w hebe jeśli się nie mysle za 9,99 :)

      Usuń
  3. jeszcze nie miałam korektora do brwi. Zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  4. O takim produkcie jeszcze nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam teraz wosku z bell i mascary do brwi z meybelline :) tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam go, ale szału nie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam do brwi cienia z Golden Rose :)

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz spotykam się z korektorem do brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o takim produkcie ale rzeczywiście, wielu kobietom może ułatwić życie :)

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda że nie pokazałaś na brewkach jak wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa jestem powyższego produktu, jeszcze nie miałam okazji go używać :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. No,no,no szczerze przyznam że ja brwi praktycznie nie mam, próbuję używać wszystkiego. Cienie mi się nie podobają, a olejek rycynowy pomaga tylko na chwile. Muszę spróbować ! Pozdrawiam ! Slaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe, jeszcze z takim czymś się nie spotkałam ;)

    Co do wspólnej obserwacji- już obserwuję i liczę że uczciwie również zaobserwujesz ;)

    http://kartkapaapieru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze takiego czegoś nie miałam :D Ale być może i korektor do brwi niedługo zagości w mojej kosmetyczce :D

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze takiego czegoś nie miałam :D Ale być może i korektor do brwi niedługo zagości w mojej kosmetyczce :D

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy produkt :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o takim cudzie :)
    Dzięki, że wpadłaś do mnie - zaoferowałaś wspólną obserwację, ja już obserwuję, zapraszam:
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy produkt :)
    Dziękuję za kom do mojego profilu, zaobserwowałam już, teraz Ty :P
    https://monica280497.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. UU ja raczej cieniami sobie radzę :D

    Może wzajemna obserwacja? Jeśli masz czas i chęć bardzo Cie proszę o klikniecie w linki u mnie na blogu :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot. Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w link :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś miałam taki korektor tyle, że z innej firmy. Dobra sprawa chociaż i tak na codzień używam pomadę ;)

    Ja już obserwuję. Czekam na Ciebie ;)

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz łyszę o takim kolektorze do brwi, i nie zaprzeczę, bardzo mnie zaciekawiłaś tym produktem. Sprzydałby się do moich, strasznie jasnych brwi.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubie takie produkty :)

    Obserwuję :)
    Czekam na ciebie.
    http://mojeprzemysleniaczytomasens.blogspot.com/
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używam takich produktów do brwi.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja wolę jednak hennę. Sama ją sobie nakładam i mam spokój na miesiąc. :)

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post :) Obserwuje :)
    http://t-beyourself.blogspot.com/
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz słysze o takim czymś! :D

    Zapraszam do siebie! Może wspólna obs?
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Póki co nie używam takich produktów, ale kto wie :)
    Świetny post
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję od jakiegoś czasu
    Pozdrawiam

    http://ellane-emilivdk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. koniecznie musze przetestować! <3
    pytałaś o obserwację, ja już obserwuje :) i czekam na rewanżyk :*
    buziaki :*
    ulciiakblog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  29. Już dawno poluję na tego typu produkt, chyba będę musiała wypróbować :D

    zapraszam do mnie ;)
    http://mswildhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakoś omijam eveline, więc tego tuszu nie znam niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie słyszałam o takim produkcie, ale z chęcią bym wypróbowała.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeszcze o nim nie słyszałam ;) ale chętnie wypróbuje :))

    Pozdraiwam i zapraszam do siebie na nowy post ;>
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  33. chyba muszę go wypróbować :)
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że nie pokazałaś efektu, jestem bardzo ciekawa jak się prezentuje na brwiach!

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię Eveline cosmetics, akurat szukam czegoś do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam kilka produktów z Eveline ale tego akurat nie miałam. Ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny blog :*
    http://fashiongirls69.blogspot.com/2016/05/elegant.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobrze się zapowiada, nigdy nie uzywałam

    OdpowiedzUsuń
  39. Taki korektor mogłabym mieć!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !