Łączna liczba wyświetleń

środa, 4 maja 2016

Efektima

Witajcie :) W ostatnim czasie dostałam dwa produkty z efektima  . Mianowicie są nimi mgiełka pudrowo-matująca w sprayu oraz mało do ciała olejek kokosowy & olejek jajoba .






Jako pierwszy chciałabym przedstawić mgiełkę pudrowo-matującą w sprayu . (przed kazym uzyciem trzeba intensywnie wstrząsnąc aby kulki mieszające zostały wprowadzone w ruch i energicznie mieszac przez 1m . ) Mgiełka poprawia wygląd cery oraz ją matowi . Pomocnicza na redukcję porów oraz na pielęgnację skóry . Osobiście bardzo polubiłam ten produkt ponieważ moja cera należy do tej 'tłustej' i dzięki mgiełce nie świeci mi się nosek . Rozszerzony pory dzięki niej stają się mniej widoczne a cera bardziej matowa i wygładzona 
cena to 18.33/100 ml

Produkt znajduje się w plastikowej buteleczce dzięki czemu może nam towarzyszyc na kazdym kroku bez obaw o wylanie się produktu . Mgiełka się wodnista i ma przyjemny zapach choć jeśli spryskamy nim skórę nie jest juz wyczuwalny . Jestem bardzo zadowolna i na pewno zakupię mgiełkę ponownie .



Kolejnym produktem , który chciałam wam pokazać jest masło do ciała

Masło do ciała wmasowujemy w skórę i czekamy do wyschnięcia . Masełko ma piękny kokosowy zapach jest wrecz przyjemny dla nosa . Zapach na skórzę utrzymuje się długo i nie traci swieżości . Z czystym sumieniem moge przyznać ,ze pokochałam ten produkt i jest w sam raz dla mnie . Nie zawiera substancji , ktore moglyby uczulic 

INGREDIENTS:
AQUA, GLYCERYL STEARATE, COCOS NUCIFERA OIL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, GLYCERIN, DICAPRYLYL ETHER, PEG-100 STEARATE, CYCLOPENTASILOXANE, STEARIC ACID, CETYL ALCOHOL, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, PHENOXYETHANOL, LACTOSE, SODIUM POLYACRYLATE, PARFUM, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, TRIETHANOLAMINE, MICROCRYSTALLINE CELLULOSE, SUCROSE, BENZOIC ACID, CYCLOHEXASILOXANE, ZEA MAYS STARCH, DEHYDROACETIC ACID, BENZYL BENZOATE, HYDROXYPROPYL METHYLCELLULOSE, JOJOBA OIL, CI 77491, CI 77492, CI 77499, BENZYL SALICYLATE, COUMARIN, TOCOPHEROL

7 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tą mgięłką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tą mgiełke już dziś widziałam w recenzji jednej z dziewczyn blogów które obserwuje u niej recenzjia tej mgielki była taka.pośrednia kilka + i -ja osobiście jej nie miałam :) masełko mnie bardziej zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te masełko i jest rewelacyjne! Powoli będę zamawiać drugie opakowanie :) Pomocny post. Obserwujemy? :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    http://aleerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kokos, a to masełko musi być znakomite!
    Pozdrawiam
    http://ksosna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomocny post :D
    Obserwuje i zapraszam do obserwowania naszego bloga ;)
    http://winningsdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa ta mgiełka, bo mi wiecznie świeci się cera. Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam kosmetyków z tej firmy, ale to masło do ciała wygląda kusząco. : )
    Pozdrawiam!
    https://czuprynqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !