Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 17 kwietnia 2016

#naturalna szminka

Witajcie ! :) Była taka piękna pogoda a  teraz ciągle pada deszcz i jest 'szaro buro ' :( Już nie mogę się doczekać wakacji ! :) Firma z która podjęłam współpracę to falicea . Firma do swoich kosmetyków używa tylko naturalnych składników bez parabenów . Jest to pierwsza w polsce marka kosmetykow naturalnych do makijażu . Kosmetyki są dla kobiet , które dbają o swoje piękno jednocześnie myślać o zdrowiu . Z ich asortymentu mogłam wybrać sobie kosmetyk , wybrałam szminkę . Pomadki są w 6 wariantach kolorystycznych . Na stronie znaleźć możemy także : naturalne błyszczyki ( 6 kolorów ) , konturówki do ust (6kol.) naturalne pomadki ochronne z myslą o męźczyznach , dzieciach i kobietach , korektor do twarzy (3kol.) cień do powiek (6kol.) kredka do oczu (6kol.) kredka do brwi (3kol.) , a najlepsze jest to ,ze każdy kosmetyk jest naturalny ! :)


Tak właśnie wygląda moja szminka . 

Staralam się pokazać jak najwięcej szczegółów . 


Kolor mojej szminki to nr 23 . :)








Szminka swietnie się nakłada nie robią się żadne grutki jest po prostu świetna :)

Tutaj chciałam wam pokazać jak wyglądały moje usta przed , ana drugim zdjeciu gdy pomalowałam tylko górną część



A tutaj znów chwalę się całością ! :) 

Szminka dzięki swojej konsystencji zostawia uste miękkie i nawilżone . Naturalne składniki długo utrzymują się na ustach i nadają intensywny kolor . 

                                                                      WŁAŚCIWOŚCI SKŁADNIKÓW:

*Olej z nasion rącznika pospolitego, odżywia i wygładza
*Skalwan z oliwy z oliwek, naturalny emolient działa odżywczo i regenerująco.
* Olej Jojoba zmiękcza i tworzy warstwę lipidową.
*Zawarte w olejach roślinnych Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) tworzą barierę ochronną i regenerują naskórek, przeciwdziałają utracie wody, hamując w ten sposób procesy starzenia skóry
*Wosk Candelilla pielęgnuje, wygładza i natłuszcza. 
*Wosk pszczeli znany jest ze swych właściwości regeneracyjnych i odżywczych.
*Witamina E działa kojąco i regenerująco, hamuje procesy starzenia skóry
*Mineralna Mika nadaje delikatny, perłowy połysk. 
*Szminki i zawierają tylko naturalne barwniki: biały, czerwony oraz żółty.


Moja ogólna ocena to 9/10 . Na pewno kupię nie jeden produkt naturalny . Bardzo dużo o tym czytałam i wolę zapłacić wiecej niż moja skóra ma się szybciej zestarzec ! :) 



20 komentarzy:

  1. Jeszcze o nich nie słyszałam, bardzo podoba mi się to że są z naturalnych składników :)
    labeauteofblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor szminki
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor, mam korektor z tej firmy i dobrze mi się sprawuję muszę wypróbować zatem szminkę :) Pozdrawiam ;) slaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie za bardzo przepadam za takimi kolorami szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie spotkałam się z tą szminką. Jednak po twojej recenzji chyba się na nią skuszę. Jestem pierwszy raz u Ciebie , miło się zaskoczyłam ;) Wygląd bloga jest ok,a pozmieniałabym kilka rzeczy. ALe o gustach się nie dyskutuje. Obserwuję! Miło będzie jeśli się zrewanżujesz ;*
    olphotoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez bym z checią pozmieniała ,ale niestety nie potrafie :(

      Usuń
  7. Piękny kolorek :) ładnie sie prezentuje u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie spotkałam się ze szminką, ale chtnie bym ją przetestowała.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny Post ja też bardzo lubię produkty naturalne ! http://lifebyadusska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolor i świetne właściwości szminki. super

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie pasuje do ciebie ta szminka :)

    Zapraszam, MAI BLOG♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście nie lubię takich kolorów, ale na tobie super wygląda na szminka:)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny kolor i swietnie wyglada na ustach.
    Zapraszam do siebie. Nowy post.
    http://life-that-inspired.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dość ciekawie - rzadko spotyka się naturalne marki, które w swojej ofercie mają kolorówki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny kolorek. Uwielbiam takie delikatne odcienie różu. :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/04/panterka.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !