Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 10 kwietnia 2016

Bispol

Hej ! :) Dzisiaj przychodzę do was z nową współpracą mianowicie jest nią współpraca z producentem zniczy , świec i podgrzewaczy : KLIK . W ostatnim czasie bardzo dużo się u mnie dzieję ,ale znajduje czas żeby wstawiać posty w sumie to jedyny czas kiedy moge sobie odreagować :D W domu w tygodniu to jestem teraz zazwyczaj kolo 20 , a tylko niedziele mam dla siebie , choć w sumie nie do końca ,bo trzeba sie dużo uczyć :)

Firma przesłała mi 3 opakowania świeczek o zapachu tulipana , 2 pudełka o zapachu kadzidła , jedną wielką paczkę truskawkowych w roznych kolor , oraz jedną duzą tzw sowe ;)






Przedstawiam tutaj świeczkę sowę oraz świece zapachowe o zapachu truskawki w 3 kolorach do zakupienia tutaj : klik ,klik  . Czas palenia jeden świeczki truskawkowej to 4 godziny , a sowy to aż 20 godzin ! Zapach jest naprawdę wyśmienity , kiedy dostałam świeczki to nie mogłam oderwać sie od wachania ich , a kiedy je podpaliłam to cały dom pachnie własnie nimi ! :) Uwielbiam takie słodkie ,ale delikatne zapachy . Świeczek truskawkoych jest 18 w paczce . Na pewno na nie jeden imprezie się przydadzą :) 



Tutaj przedstawiam wam rownież świece truskawkowe :)
A to oto cały zestaw jaki otrzymałam .
Ostatnimi świecami jakie chcialam wam pokazać są to świece o zapachu kadzidła i tulipanów . Osobiście nie lubie mocnych zapachów i nie bylam przekonana co do świec o zapachu kadzidła ,ale okazały się wcale nie takie mocne i przypadły mi do gustu czego bym się nie spodziewała , tulipany zaś to moj ulubiony zapach ! Pachną przepięknie i delikatnie ! :)










Bardzo polecam swiecie od firmy BISPOL . Kontakt z firma oceniam na świetny , wysyłka zaś błyskawiczna ! Współpracę oceniam jako udaną ! :)

KLIK




13 komentarzy:

  1. też ostatnio nakupowałam trochę świeczek:)
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super <3 Zapraszam tez do mnie http://02oliv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię świece zapachowe w formie podgrzewaczy :)są słodkie i mają moim zdaniem intensywniejsze zapachy niż te większe świece no i oczywiście wypalają się do końca :)
    Gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeca z sówką urocza, truskawkowe na pewno pięknie pachną :)
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne!! W wolnej chwili zapraszam do siebie :) kochajpieski.blogspot.com/ .. Fajnie, że masz tyle komentarzy i odwiedzin, jak ty to zrobiłaś?? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello dear, nice photos. I'm your new follower (# 545) if you want to come on my blog ♥

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta z sową urocza!❤ lubię świeczki tworzą świetny klimat jednak po zapachowych od razu zatyka mi nos więc odpadają .. Ciekawy blog 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę świecy z motywem sowy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !