Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 14 marca 2016

Akcja charytatywna :)

Witajcie :) W moim województwie wysstępuje tylko jeden oddział kardiologiczny dla dzieci , tak dokładniej znajduję się on w Olsztynie . Oddział ten potrzebuje pomocy w różny sposób poprzez pościel , koce , prześcieradła , pluszaki , puzzle , gry , książki , akcesoria typu kredki itp .Promotorzy akcji chcą zoorganizować dzień dziecka w szpitalu . Pisałam do bardzo wielu firm w sprawie pomocy dotychczas odpisała mim tylko jedna i postanowiła pomóc  -----> KLIK . Wysłała mi 11 książeczek dla dzieci , które są naprawdę super i dzieci na pewno bedą zadowolone . Z firmą jest bardzo miły i fajny kontakt . Książeczki przyszły do mnie zaledwie 2 dni od wysłania :) Myślałam ,że zdeklaruje się pomoc wiele wiele innych firm ,ale niestety... Jeszcze raz bardzo dziękuję awm.waw.pl . 
A oto tu pokaże jak wyglądają książeczki :) Dostałam ich pare rodzaji .
Na tym obrazku widnieja wszystkie książeczki dla dzieci , które bedą wielką niespodzinką dla dzieciaków :)
Jedną z książeczek są zwierzęta . Zawiera ona 285 naklejek i na pewno ucieszy każde dziecko !



Jest coś rownież dla dziewczynek pt '' Mała księżniczka'' . Zawiera 16 naklejek ,ale dziewczynka przy kolorowaniu będzie się świetnie bawić :)


Tych książeczek dostałam 6 :)  I nie są wszystkie takie same tylko jest ich pare rodzaji :)


  
Dostałam rowniez takie malowanki :) Są one tematyczne: podróże ,zabawy i pojazdy . Dla każdego sie cos znajdzie :)


Sklep polecam  do zakupu książeczek dla waszych dzieci naprawdę są warte uwagii i są oczywiscie niedrogie :) . Jeszcze raz bardzo gorąco dziękuję <3
AWM --------> KLIK


Jeśli ktoś chciałby rownież podjąć się pomocy i wysłać coś co mogłoby wspomóc oddział proszę pisać na e-mail każda pomoc sie przyda , a naprawdę nie trzeba dużo żeby uszczęśliwić dziecko :)





20 komentarzy:

  1. Loving your blog <3
    Would you like to follow each other on gfc & g+? If you follow,let me know, i will follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/BeautorgeousWorld/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sama pamiętam jak pisałam o pomoc w sprawie jednej rodziny a konkretnie dziewczynki która w zaledwie kilka dni straciła wszystko do kilku fundacji i nie dostałam odpowiedzi żadnej. Poczułam się zignorowana. No przecież po to są fundacje i po to ludzie wpłacają dobrowolnie pieniądze aby innym pomagać. Taka bezinteresowna pomoc która uszczęśliwia innych jest czymś pięknym. Sama dość niedawno pomogłam wprawdzie nie dzieciom ale zwierzętom. Ponad rok temu zmarł mój Ojciec oczywiście oprócz masy długów zostawił też mieszkanie które czeka na remont ( bo obecnie nie mam na niego ) mój Tata miał manie magazynowania wszystkiego dosłownie wszystkiego ( mieszkanie było w strasznym stanie całe zagracone jak z programu zbieracze)... Kiedy przyszła pora na posprzątanie mieszania i wywalenie rzeczy znalazłam różne pościele, koce, karmy itp które np do oddania ludziom tym bardziej dzieciom raczej się nie nadawały ale do schronisk dla zwierząt jak najbardziej tak np do wyścielenia budy dla psa. Wszystko zawiozłam do schroniska bo ja bym to wyrzuciła a pisząc z jednym z krakowskich schronisk dostałam odpowiedź że jak najbardziej takie rzeczy się przydadzą. Więc co mi szkodziło to zawieść? i taką przyjemną ulgę poczułam że zrobiłam coś małego a dobrego :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekny gest ! :) Ciesze się ,ze sa jeszcze ludzie ktorzy pomagają bezinteresowanie :) Mnie bardzo zabolało ,że żadna firma nawet nie potrafiła odpisać tylko ta jedna się odezwała z czego sie bardzo ciesze . Przeciez nie trzeba wiele aby pomoc innym :)

      Usuń
  3. Wspaniała inicjatywa, dobrze widzieć ludzi, którzy ot tak z siebie pomagają! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna akcja! Szkoda tylko, że jedna firma dała coś od siebie. A ja mam pytanie - do kiedy można wysyłać coś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna akcja! Takie cele są bardzo przydatne:) primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna dobro niosąca inicjatywa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny gest... Dołączam do grona obserwujących i zapraszam do siebie :) http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupię u nich książki dla synka! Są jeszcze dobrzy ludzie na tym świecie...jak Ty i ta firma. Moja wiara jakoś się umocniła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna akcja :P Niestety nie mam dla kogo kupić tych książeczek, ale życzę powodzenia ;)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog
    Zapraszam także do polubienia mojego --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny gest od wydawnictwa AWM :) Znam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny gest. Kupię książki dla chrześniaka.

    OdpowiedzUsuń
  13. No, na reszcie jakaś dobra akcja charytatywna. :D Gratuluję pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie akcje są super :) Szkoda tylko, że jest taki mały odzew firm :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny pomysł :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !