Łączna liczba wyświetleń

środa, 6 stycznia 2016

Witajcie :D dzisiaj chciałam pokazać wam odżywkę do rzęs od RevitaLash . Odżywkę stosuję regualnie od około 2 tygodnii . Już widzę efekt lecz juz koncowy efekt pokaze wam za ok 3 tygodnie . Do odżywki dostałam 3 herbatki : żurawiona moc , relax i przebudzenie :) Bardzo dobre i bardzo dziękuję ! Dostałam również wiele ulotek o innych produktach marki , które są naprawde interesujące oraz wiele informacji o mojej odżywce .






A tak wyglądają moje rzęsy po 2 tygodniach stosowania . 

Odżywkę stosuję się raz dziennie i niewielką ilość nanosi się aplikatorem u nasady rzęs. Trzeba uwazać aby nie dostała się do oka ,bo może je podrażnić w najgorszym wypadku przemywamy oko dużą ilością wody . Przed zastosowaniem powinno umyc sie twarz i ręcę . 
TU KUPIMY ----->PRODUKT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !