Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 8 grudnia 2015

Orientana i nailmaker

Witajcie dzisiaj chciałam wam przedstawic dwa produkty  , które dostałam do recenzji .\

                                           ORIENTANA









Jest to krem-maska z ogórka tajskiego do twarzy na noc : KLIK
Konsystencja kremu jest lekka i żelowa przez co u mnie krem ma dużego plusa ponieważ lubie tego typu produkty . Produkt przeznaczony jest do kazdej cery szczegolnie  wrażliwej  i działa rozświetlająco , kojąco jak i wzmacniająco . Przez swoją konsystencję bardzo szybko i dobrze się wchłania . Zapach kremu rownież jest bardzo przyjemny co bardzo rzadko się zdarza . Stosowanie kremu jest przeznaczone na noc . Nakłada się go na twarz ,szyje i dekolt przed snem i poczekać 20 minut do całkowitego wchłonięcia . Waga netto 100g. 
 Bogate substancje ogórka tajskiego wzmacniają strukture skóry przez co jest ona dobrze nawodniona i ujędrniona . Ponad 90% naturalnych składników wchłania się w skórę .
                                                             Moja ocena kremu 9/10 






Od firmy #Nailmaker dostałam oto takie naklejki na paznokcie oraz 3 bony 10 zł na kolejne zakupy . Przy zakupie dostajemy jeszcze instrukcje jak przykelic naklejki oraz pilniczek . Z naklejem jestem bardzo zadowolona i gdy tylko przyszla paczka od razu kombinowałam z nimi . Efekt bardzo mi sie podoba . Naklejki mam na paznokciach juz 4 dni i nic nie schodzi nawet pod wpływem wody . 
Jestem bardzo zadowolona i serdecznie polecam .

2 komentarze:

  1. Także otrzymałam naklejki, niedługo u mnie także taki post.Jeszcze nie miałam takiej maseczki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowałaś mnie kosmetykiem orientana, chociaż nie przepadam za zapachem ogórków w kosmetykach
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !