Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 19 listopada 2015

Pomadka .

Witajcie :) Od bardzo dawna szukałam pomadki do moich ust , która będzie mi pasowała :)
Szukałam bardzo długo i nie mogłam znaleźć nic odpowiedniego . Przez internet bałam się zamówic gdyż jak to wiadomo nie będzie to to czego oczekiwałam . Bardzo zalezało mi na pomadce typu pudrowy róz , które są bardzo sławne i chyba każda kobieta chciałaby taką mieć .
Znalazłam w końcu ołówek do ust z firmy INGLOT . (Moj kolor to 25 )
Ołówek jest dość tani gdyż kosztuje 30 zł , ale naprawdę warty . Usta mam pomalowanie cały dzień .
Najbardziej podoba mi się to ,że jest matowa .












Z drugiej strony naszego ołowka mamy temperówkę jakby nasz ołóweczek stracił kształt
a oto efekt :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !