Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 2 listopada 2015

New

Hej dzisiaj chciałabym wam przedstawic ksiązkę 'tatuaże' oraz szampon na porost włosów :)
Zaczniemy od moich kochanych szamponów 



 Dostałam je na wyróbowanie od firmy   KLIK .
Ogólnie stosuje je jakies 3 tygodnie i powiem wam szczerze ,że wydaje mi się iż moje włosy urosły naprawdę ... Ale żeby pokazać wam efekt potrzebuje jeszcze troche czasu ,bo narazie wydaje mi się ,że urosły ok.1cm więc myśle ,że będzie to słabo widoczne . Po nałozeniu szamponu i maski najlepiej nałozyc jeszcze jakas inna maskę gdyż włosy ciężko rozczesać ,bo to naturalny balsam do włosów .
Nanosi się niewielką ilosc szamponu jak i maski i wmasowywać w skórę głowy POWTARZAM SKÓRE . Jeśli czujesz ,ze twoje włosy nadaj są brudne mozesz zmieszac w szamoponem hair jazz zwykly szampon .
Myślę ,ze juz wkrotce pojawi się post o moich włosach i będziecie bardzo zaskoczeni .






Ksiązka o tatuazach , które mozna kolorować . Myślę ,że każdy znajdzie w niej coś dla siebie ,bo jest naprawde ciekawa i zawiera wiele różnych wzorów dla młodzieży jak i doroslych . Niektóre tatuaże mają gwiazdy . Zawiera 120 roznych wzorów . Znajdziemy wzory ze wspolczenosci jak i stare . Dobra zabawa dla kreatywnych ludzi !
  ----- tu mozemy zamowic --- >  KLIK








1 komentarz:

  1. alle te tatuaże mroczne :D też mam kolorowanke, ale widze, że ty masz hardcorową wersję :P
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !